MILLEKS PEAVAD TURUNDAJAD VALMIS OLEMA?

Kõige olulisem osa turundusest on inimese käitumise mõjutamine. Kuidas panna tarbijad ostma? Kuidas muuta inimeste arvamusi ja hinnanguid? Kuidas panna inimesed käituma soovitud viisil? 

Igasugused tehnoloogiad tulevad ja lähevad, aga inimeste käitumise mõistmine on jätkuvalt turundajate jaoks kõige olulisem oskus. Aga enne, kui inimeste käitumist on võimalik mõjutada, tuleb aru saada sellest, miks inimesed üht- või teistmoodi käituvad.

Password 2023 just sellele keskendubki: mõtestame tippteadlaste ja praktikutega lahti inimeste käitumist ja vahendame uusimaid avastusi käitumispsühholoogia vallast.

MIKS OSALEDA PASSWORDIL?

ESINEJAD

Thimon de Jong

Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor (Holland)

Shakaila Forbes-Bell

moepsühholoog ja raamatu “Big Dress Energy” autor (UK)

Petri Parvinen

Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor (Soome)

Hannes Kuhlbach

kliiniline psühholoog ja psühhoterapeut

Max Mawby

Kantar Public käitumisteaduste suunajuht (UK)

Iivi Riivits-Arkonsuo

kirglik tarbijauurija, TalTechi turunduse dotsent

Helelyn Tammsaar

Avaliku Sektori Innovatsioonitiimi liige

Heidi Reinson

Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert

Raili Somelar

Elmo turundusdirektor

Jaan Aru

ajuteadlane. Raamatute “Loovusest ja logelemisest” ja “Ajust ja arust” autor

Tiina Hiob

Tallinna Ülikooli reklaamipsühholoogia lektor

Signe Suur

TV3 Eesti juht

PROGRAMM
10:00 - 10:10

Konverentsi avamine

10:10 - 11:00

Kuidas käitub tulevikuinimene?

Kuidas COVID muutis inimeste käitumist? Millised pandeemiaaegsed käitumismustrid jäävad kestma? Milline on sotsiaalmeedia pikaajaline mõju inimkäitumisele? Majanduskriisi mõju tarbijakäitumisele. Kuidas mõjutab rohepööre inimkäitumist? Kuidas muuta inimkäitumist, et rohepööret kiirendada?

Thimon de Jong Thimon de Jong
11:00 - 11:30

Mood ja psühholoogia: kuidas muuta oma toode trendikaks?

Kuidas see, mida kanname, mõjutab meie käitumist? Kui suur mõju moetrendide tekkimisel on influenceritel? Mis on moes kolme aasta pärast? Kuidas moodi ette ennustada?

Shakaila Forbes-Bell Shakaila Forbes-Bell
11:30 - 12:00

Vestlusring: kuidas ennustada kaupade müügiedu?

12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 13:30

Vestlusring: kuidas mõjutada kliendi käitumist ostuteekonna erinevatel etappidel?

13:30 - 14:00

Turu-uuringute psühholoogia: kuidas saada teada, mida inimesed tegelikult arvavad?

Peamised vead ja õppetunnid turu-uuringute küsimuste sõnastamisel. Mida ja kuidas küsida? Praktilised näited ja õppetunnid.

Iivi Riivits-Arkonsuo Iivi Riivits-Arkonsuo
14:00 - 14:30

Kuidas mõista ja mõjutada inimkäitumist. Näiteid avalikust sektorist

Ümbrikupalkade teema ehitussektoris. Kiiruseületajate rahunemispeatus: miks aeg on olulisem kui raha. Eakate COVIDi vastu vaktsineerimine.

Helelyn Tammsaar Helelyn Tammsaar
14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 16:30

Aasta Turundustegu 2022 finalistide esitlused

Lavale astuvad Aasta Turundustegu 2022 konkursi finalistid. Žürii hindab esitlusi ja valib nende põhjal Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix võitja. Konkursi avame jaanuar 2023.

16:30 - 18:00

Vein, suupisted & võrgustumine

10:00 - 10:10

Teise päeva avamine

10:10 - 11:00

Müügipsühholoogia uued suunad

E-kanalites müümise psühholoogia. Kuidas edukalt distantsilt müüa? Kuidas ostjad tajuvad sõnumeid erinevates kanalites (chat, email, telefonikõne, jne). Näost näkku müügi roll e-kaubanduse ajastul.

Petri Parvinen Petri Parvinen
11:00 - 11:30

Kuidas tarbijad ostuotsuseid langetavad?

Otsuste tegemise 2 viisi: teadvustatud ja mitteteadvustatud. Miks on ajule oluline automatiseerida ja mis on selle tulemus? Lühiotsuste teed ehk heuristikud ning nende toimemehhanismid. Millal on põhjust kahelda ja millal mitte? Kas kõike peab turundama läbi assotsiatsioonide ehk kas on teisi võimalusi? Mida selle kõigega peale hakata turunduses?

Hannes Kuhlbach Hannes Kuhlbach
11:30 - 12:00

Uued teadmised selle kohta, kuidas telereklaam mõjutab tarbijakäitumist

TV-reklaami rollist digiajastul. Miks me vaatame reklaame, kui neid saab edasi kerida? Milline on telereklaami mõju tarbijakäitumisele võrreldes sotsiaalmeedia reklaamiga?

Signe Suur Signe Suur
12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 13:30

Psühholoogia ja finantskäitumine. Säästmise ja investeerimise psühholoogia

Uusimad teadmised rahaasjade psühholoogias ja tarbijakäitumises. Lühiajalised vs. pikaajalised otsused rahaasjades. Kuidas mõtteviisi muutuse abil viia inimesi vaesusest välja?

Max Mawby Max Mawby
13:30 - 14:00

Takistused ja võimalused käitumisteaduste rakendamisel turunduses

Millised on uusimad avastused käitumisteaduste valdkonnas? Milliseid turunduslikke probleeme saab käitumisteaduste rakendamisega lahendada (ja miks seda sageli siiski ei tehta)? Millal muutub käitumisteaduste rakendamine turunduses manipulatsiooniks ja millised on eetlised piirid?

Heidi Reinson Heidi Reinson
14:00 - 14:30

Tarbijakäitumise muutmise praktilised näited: kuidas panna inimesed isiklikust autost loobuma?

Omamine vs. rentimine: kuidas muuta inimeste suhtumist? Kuidas üle saada rentimisega seotud hirmudest? Auto kui staatuse sümbol: kuidas muuta pika aja jooksul juurdunud suhtumist?

Raili Somelar Raili Somelar
14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:45

Kuidas ergutada oma loovust?

Jaan Aru Jaan Aru
15:45 - 16:30

Loovuse rakendamine turunduses

Miks tasub turunduses riske võtta ja julgeid loovlahendusi kasutada? Miks huumori peale solvutakse ja kas seda peaks kartma? Kuidas panna tööle loovkombinaat ehk kuidas loovus ja tähtajad omavahel kokku sobivad?

Tiina Hiob Tiina Hiob
16:30 - 16:35

Konverentsi lõpp

REGISTREERUMINE

haara pilet kohe:

Soodushind 499€ (598.8€ km-ga) kuni 15.12.2022
Täishind 749€ (898.80€  km-ga)
SUURTOETAJA
TOETAJAD

Lisainfo

Maarit Eerme
Best Marketing Eesti juht
+372 514 4884
[email protected]

Hando Sinisalu
Password 2023 programmijuht
+372 502 8561
[email protected]

Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtteil palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi osakonnaga telefonil 667 0105 või meiliaadressi [email protected] kaudu.