Me ei taha enam pakkuda lihtsalt meediapindu, vaid toimivaid lahendusi. Kui klient meie poole pöördub, on tal vaja saavutada mingid ärilised eesmärgid – saada rohkem kliente, tutvustada uut brändi või toodet, müüa maha olemasolevad laovarud jne. Parimate tulemuste saavutamiseks ei pea sa enam ise valima, milline pind või kanal seda eesmärki kõige paremini täidab – tule ja võta meiega ühendust meditsiinimeedia müügijuht Maarja Kõrvaga [email protected], anna meile teada:
  • mis on su eesmärk
  • kes on sinu potentsiaalsed kliendid
Meie loome selle põhjal laiapõhjalise kampaaniaplaani või pikema perioodi turundusplaani, kus kasutame ära just need kanalid, mille puhul meie kogemus näitab, et need võiksid aidata just Sinu eesmärke saavutada. Vajadusel kaasame ka kanaleid väljaspoolt Äripäeva, kui usume, et saame paremaid tulemusi hoopis sealt!

TEENUSED

Turundusstrateegia

Tervikliku turundusplaani loomine vastavalt eesmärkidele

Digiturundus

Facebook, Google Ads, LinkedIn reklaamid

Sisuturundus

Artiklite kirjutamine, avaldamine, levitamine

Bännerid

Bännerreklaamid meie saitidel ja Google Display abil

E-maili turundus

Eriuudiskirjad soovitud sihtgruppidele

Printreklaam

Meditsiiniuudised, Meditsiin Fookuses

Raadio ja podcastid

Sisuturundussaated, reklaamklipid, saate toetused

Konverentsid

Kohtu tervishoiutöötajatega silmast silma

Seminarid/ vebinarid

Osale toetajana

Tööandja bränding

Töökuulutused, tööandja brändingu artiklid

Teenustest lähemalt:

Koostame just sinu ettevõtte eesmärkidest ja vajadustest lähtuva turundusstrateegia. Pakume välja need turundustegevused ja kanalid, mis toovad kõige parema tulemuse ja aitavad seatud eesmärke saavutada.

Meie käest saad head nõu nii ühekordse kampaania loomisel kui ka pikaajalise ja tervikliku turundusplaani loomisel.

Toome sinu ettevõtte, toote või teenuse just sinu jaoks oluliste sihtrühmade vaatevälja. Mõtleme kaasa teemapüstituste ja pealkirjade osas, et artikkel tuleks tõeliselt huvitav ja pakuks lugejale väärtuslikku infot. Võite saata enda artikli või aitame selle kirjutamisega. Juurde aitame leida vajadusel sobiva pildimaterjali. Lisaks sisuturundusartiklitele on võimalik teha ka sisuturunduslikku raadiosaadet/podcasti, mis ilmub Äripäeva raadio eetris ja virtuaalkliinik.ee ja mu.ee veebis. Artiklid võivad ilmuda ka meie paberväljaannetes.

Äripäeva kanalid ei ole ainus lahendus, mida kasutame. Meie kogenud eksperdid seadistavad Facebooki, Google Searchi/Google Display ja LinkedIni reklaamid nii, et need toovad ka päriselt soovitud tulemusi. Oleme igati abiks ideede genereerimisel ja viime need ka ellu. Sotsiaalmeedias ning Google´is nähtav olemine on ajamahukas ja järjepidev töö. Meie aitame sind! 

Lisaks reklaamide seadistamistele kontrollime üle, et korras oleksid ka analüütika ja tulemuste jälgimine. Aitame vajadusel seadistada ka Google Analyticsi ning Google Tag Manageri.

NB! Meditsiinisektoris peame Facebooki/Google’i /LinkedIni reklaamide puhul arvestama nende kanalite reeglite ja ravimireklaami seadustega, seega digiteenuste kasutamiseks küsige lisainfot ja veendume koos, kas saame neid kanaleid kasutada.

Bännerreklaam aitab sul olla oma ettevõtte, toote või teenusega kliendi silme ees sõltuvalt kampaania eesmärkidest lühema või pikema perioodi jooksul. 

Bännerreklaam meie veebilehtedel on hea võimalus brändituntuse tõstmiseks. Veebisaidil mu.ee ja virtuaalkliinik.ee kanalites esindatud olemine annab sinu ettevõttele kvaliteedimärgi ja usaldusgarantii.

Äripäeva ja teemaveebide bännerite info>>

Bännerreklaam Google´i võrgustikes hea võimalus saada suurem näitamiste ja klikkide maht meie saitide külastajate hulgas. Google Display kasutamine sobib hästi, kui Sinu bränd on juba tuntud ja Sinu kampaanial on konkreetne üleskutse. reklaamsõnumitega. Samuti on Google Display abil võimalik teha meeldetuletavaid retargeting reklaame inimestele, kes juba on lugenud sinu artiklit/kuulanud podcasti vms.

Google Display bännerite info>>

  • Äripäeva raadio kuulajad on keskmisest kõrgema sissetulekuga. Vaata raadio meediakaarti>> 
  • Teeme ka kliendi tellimusel podcast´e lühivormis, mida klient saab hiljem üles panna ka enda kodulehele ja jagada enda kanalites.
  • Äripäeva raadios saab teha nii 45 minuti pikkuseid sisuturundussaateid kui ka reklaamklippe ja -kõlle.
  • Tervisealased saated on väga hea kuulatavusega – Äripäeva raadiot kuulab 55 000 inimest nädalas, lisanduvad podcastide järelkuulamised. Vaata sisuturundussaate meediakaarti>>
  • Saatekülaliste ja teemade osas on saate toetajal võimalik kaasa rääkida. Saade jääb järelkuulatavaks: Äripäeva raadio, Mu.ee, Virtuaalkliinik.ee, Soundcloud.ee, Spotify

Meditsiiniuudised – ilmub 22 korda aastas (v.a juulis). Uudised, juhtkiri, arvamused, uuriv lugu, erialaküljed. Tellida tohivad vaid retseptiõiguslased, kuna sisaldab retseptiravimite reklaame.

Vaata meediakaarti>>

Meditsiin Fookuses – ilmub 4 korda aastas (veebruar, aprill, september, november). Erialauudised Eesti arstidelt. Levib tasuta arstide, apteekrite seas, sisaldab retseptiravimite reklaame.

Vaata meediakaarti>>

Mõlemas väljaandes on võimalik avaldada: reklaame (sh töökuulutusi), sisuturundusartikleid, inserte.

Võimalus toetada Äripäeva kirjastuse terviseraamatute väljaandmist ja saada raamatusse toetaja staatus (logo, sissejuhatav lõik)

Võimalus tellida reklaammaterjale ja raamatute kirjastamist.

Pakume e-mailiturunduse lahendust, kus teid huvitatud sihtgrupile sobitame oma sisu varasalvest kokku kõige värskemad uudised eraldi uudiskirjaks. Sinna saab panna oma ettevõtte bänneri, logo või artikli.

Vaata näidet siit>> HPV

Korraldame aastas mitukümmend veebiseminari. Osalejaid on sõltuvalt teemast ja sihtgrupi suurusest 250-900 vahemikus.

Tervishoiutöötajatele mõeldud veebiseminarid: Korraldame lühiformaadis, 1-2 tundi kestvaid veebiseminare, kus ravimifirma või seadmetootja võib olla toetajaks. Tegemist on teadusliku loenguga arstilt või mõnelt teiselt erialaspetsialistilt. Veebiseminari sisu on sõltumatu, kuid teema kooskõlastatakse kliendi huvidega. Anname täiendkoolituspunkte, ka järelvaatamiste eest.
Toetaja saab võimaluse ka enda ettekandeks.

Vaata veebiseminari koostööpaketi tingimusi>>
Vaata tulevasi veebiseminare meedikutele>>

Üldsusele mõeldud informatiivsed seminarid ja vebinarid: osale toetajana. Eesmärk teadliku patsiendi koolitus, haiguste parem ennetus ja ravisoostumuse parandamine. Lektoriteks tuntud arstid. Vebinarid jäävad järelvaadatavaks Virtuaalkliiniku veebis.
Lisaks pakume stuudiosaadete formaati. Vaata näidet >>

Vaata tulevasi veebiseminare üldsusele>>

Korraldame aastas umbes 10 hübriidkonverentsi tervishoiutöötajatele. Konverentside sisu on teaduslik, antakse täiendkoolituspunkte (v.a ravimikonverents ja meditsiinikonverents, mis on üldised juhtimiskonverentsid). See on suurepärane võimalus olla oma ettevõttega nähtav, suhelda potentsiaalsete klientidega näost-näkku ja koguda väärtuslikke kontakte. Vastavalt ravimiseadusele eksponeerime retseptiravimite näitust eraldi ruumis, kuhu pääsevad vaid retseptiõigusega meedikud.
Pakume klientidele konverentsi korraldamise teenust, kus sisu ja sihtgrupp valmib koostöös tellijaga. 

Korraldame ka rahvusvahelisi konverentse. Kuulume Rootsi Bonnier Groupi, millel on sõsarettevõtted meedikutele: Rootsis, Taanis, Norras, Poolas, Sloveenias, Saksamaal, Soomes. Vajadusel teeme nende riikidega koostööd kliendi huvides, näiteks aidates turundada või korraldada rahvusvahelist konverentsi. 

Vaata 2024 konverentside nimekirja:

  • 15.02 Toitumis- ja liikumisravi konverents
  • 14.03 Vaimse tervise konverents
  • 09.05 Reumafoorum
  • 16.05 Onkoloogia konverents
  • 19.09 Kardioloogia tulipunkt 2024
  • 03.10 Noore keha ja vaim
  • 10.10 Unemeditsiini konverents
  • 21.11 Ravimikonverents
  • 05.12 Meditsiini Update
  • 12.12 Meditsiin 2025

Brändi tuntus mõjutab kandidaatide otsust. Tööotsijad eelistavad kandideerida ettevõtetesse, millest nad on midagi kuulnud, mille vastu neil on usaldus ja kelle tiimi osana nad ennast ettekujutada oskavad. Ihaldusväärseima tööandja TOP-is on sageli just need ettevõtted, kes panustavad tugevalt tööandja brändingusse ja kujundavad iseendast atraktiivse tööandja kuvandi meedias.

Erinevalt tööotsinguportaalidest aitavad Meditsiiniuudiste kanalid tabada ka sihtgruppe, kes ei otsi aktiivselt tööd, aga keda võib mõni atraktiivne pakkumine kõnetada. Kuvandi loomise ja tööandja brändingu turundusega on mõttekas tegeleda pidevalt, mitte alles siis, kui töökuulutustele piisavalt kandideerijaid ei saa.

Saame avaldada töökuulutusi ja Facebooki sponsoreeritud reklaami abil sihtida seda reklaami täpselt õigele sihtrühmale. Samad võimalused on ka tööandjabrändingule suunatud artiklite osas.

Kuulutused on spetsiaalses rubriigis mu.ee veebis esilehel ja aktiivsed kandideerimise aja lõpuni. Lisaks ilmuvad kuulutused ka igas uudiskirjas.

Vaata näiteid siit>>

Saame aidata läbi viia küsitlusi kliendi huvides tuginedes oma andmebaasile ja jagades tulemusi vastavalt andmekaitseseadusele kokkulepitud mahus. 

Videod sotsiaalmeediasse jms kliendi soovitud kanalitesse – videod haigustest/terviseprobleemidest.

MIKS TEHA KAMPAANIAID MEDITSIINIUUDISTE JA VIRTUAALKLIINIKU KANALITES

Oleme professionaalsed ja usaldusväärsed tervisehoiutöötajate infopakkujad

Kuulume Rootsi Bonnier Groupi, millel on sõsarettevõtted meedikutele: Rootsis, Taanis, Norras, Poolas, Sloveenias, Saksamaal, Soomes.

Kõik turundus- ja reklaamivõimalused on kooskõlas ravimi- ja reklaamiseadusega. Meie juures on võimalik teha ka retseptiravimite reklaame sisseloginud retseptiõigusega kasutajatele. Ka paberlehte saavad tellida vaid retseptiõiguslased.

Vaieldamatu B2B turuliider
Kõrgem ostujõud nii eraisiku kui ärikliendina
Suurem mõju otsuste tegemisel
Äripäeva usaldusväärsus tõstab ka Sinu toote/teenuse usaldusväärsust
Previous slide
Next slide
Suurem mõju otsuste tegemisele:

Meie kanalite peamised kasutajad on juhid ja otsustajad! Eestis  on erasektoris ca 50 000 juhti ja avalikus sektoris ca 20 000 juhti, kes teevad iga päev miljonitesse eurodesse ulatuvaid otsuseid. Võrreldes tavatarbijaga on otsustaja rahakott enam kui 50 korda suurem. 

Kõrgem ostujõud:

Otsustajad ja juhid omavad tavaliselt kõrgemat ostujõudu ning võivad seetõttu teha suuremaid ostuotsuseid. Nende ostud võivad kaasa tuua suurema kasumi ja tulu ettevõttele, kes suudab neid veenda. Samal ajal on nad ka kõrgema ostujõuga eraisikud, kellele saab sihtida ka eratarbimiseks mõeldud tooteid ja teenuseid.

Tugevam brändi tuntus ja usaldus:

Otsustajad ja juhid teevad oma otsused sageli lähtudes usaldusest ning kui nad tunnevad teie brändi, võivad nad olla valmis teie ettevõttega rohkem ja pikaajalisemalt koostööd tegema. Äripäeva usaldusväärne kuvand aitab ka teie brändi kuvandile kaasa aidates luua teie brändile tugevat tuntust ja suurendada selle väärtust.

Meditsiinimeedia uudisveebid:

Virtuaalkliinik.ee on Eesti esimene patsiendiotsustustugi ja e-tervise teenuste keskkond, mis toetab patsienditeekonda täispikkuses, alates tervisemure netiotsingust kuni ravivõimaluste, arstiabi ja diagnoosijärgse teavitustööni.

Virtuaalkliinik.ee turundusvõimalused: sisuturundusartiklid, bännerid, eriuudiskirjad, erilahendused.

Sihtrühmaks on inimesed, kellel on endal või lähedasel tervisemure, kroonilised haiged, kes vajavad diagnoosipõhist abimaterjali, ning terviseteadlikud, ettevõtlikud ja oma aega kõrgelt hindavad inimesed, kes soovivad oma tervist hoida ja haigusi ennetada.

  • Saidi külastusi kuus üle 210 000
  • Uudiskirja tellijaid 25 000
  • Uudiskiri ilmub 1x nädalas

Tutvu veebilehega >> 

Mu.ee on tervishoiutöötajatele suunatud teemaveeb, mis pakub ainulaadset ülevaadet sektori uudistest, edulugudest ja plaanidest.

Mu.ee turundusvõimalused: sisuturundusartiklid, bännerid, eriuudiskirjad, töökuulutused, erilahendused.

  • Saidi külastajaid kuus üle 85 000
  • Uudiskirja tellijaid 10 000
  • Uudiskiri ilmub 5x nädalas tööpäeviti

Tutvu veebilehega >> 

Meditsiin Fookuses: meditsiinialased artiklid, ettekanded ja uurimused Eesti arstidelt.

Ilmub 4 korda aastas (veebruar, aprill, september, november). 

Levib tasuta arstide, apteekrite seas, sisaldab retseptiravimite reklaame.

Meditsiiniuudised – ilmub 22 korda aastas (v.a juulis). Uudised, juhtkiri, arvamused, uuriv lugu, erialaküljed. Tellida tohivad vaid retseptiõiguslased, kuna sisaldab retseptiravimite reklaame.

MEIE INIMESED

kontakt

Soovid leida tõhusad turunduslahendused? Meie aitame.
Jäta oma kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.

Telefon: 6670 105

Aitäh, et esitasid oma töö

Kutsu agent appi!

Millise teenuse osaga saame aidata?
Kuidas Sinuga ühendust saada?
Soovid oma ideed täpsustada?