E-kaubanduse kasutajakogemuse konverents keskendub kasutajakogemuse parandamisele ja e-poe müügi kasvatamisele. Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ning kohapeal jagatakse ka soovitusi ja nõuandeid, kuidas e-kauplus veelgi edukamalt tööle panna ning raha teenida.
Oleme otsustanud E-kaubanduse UX konverentsi veidike uuendada ning tavapärasele konverentsile ja parimate autasustamisele pakume külastajatele mitmeid praktilisi töötubasid.
Konverentsile on oodatud: E-poodide juhid, arendusjuhid, turundajad, UX managerid, klienditeeninduse ja logistika juhid. E-poodide loomisele spetsialiseerunud agentuurid ning UX disainerid. Oodatud on ka kõik e-kaubandusega seotud valdkondade esindajad.
Põnev programm: Ettekanded, praktilised töötoad ja parimate e-poodide auhindamine
Kasutajakogemus on oluline konkurentsieelis, just selles osas saavad Eesti poed välismaistest konkurentidest paremad olla
Konkursil osalevad e-poed kuulevad zürii liikmete analüüsi nii enda kui konkurentide kohta ja saavad õppida nii parimatest praktikatest kui vigadest
Hästi praktiline konverents! Eelmiste aastate osalejad on andnud tagasisidet, et saavad sellelt konverentsilt häid ideid, mida kohe ellu rakendada.
Vitaly Friedman võtab lahti e-poe kliendi teekonna ning analüüsib igat etappi ning jagab osalejatele soovitusi, kuidas seda paremaks muuta. Varasemalt on Vitaly meie konverentsidel esinenud ka videosilla kaudu ning saanud suurepärase tagasiside. Seekord on ta isiklikult kohal!
• Eesti e-ostleja eripärad, võrdlus naaberriikide tarbijatega • Kogemused ja õppetunnid e-poe arendamisel • Peamised probleemid e-poodide kasutajakogemusega ja nende võimalikud lahendused • Klienditeeninduse väljakutsed • Innovaatlised makselahendused • Kättetoimetamise ja tagastuse probleemid ja lahendused
Kuidas ja miks kasutajad käituvad nii nagu nad käituvad; - Kano mudel: kuidas aru saada, mida inimesed oste tehes mõtlevad ja milline on nende motivatsioon
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Reklaam
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtteil palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi osakonnaga telefonil 667 0105 või meiliaadressi [email protected] kaudu.