Sokos Hotel Viru konverentsikeskuses 10. mai 2023

E-kaubanduse kasutajakogemuse konverents keskendub kasutajakogemuse parandamisele ja e-poe müügi kasvatamisele. Konverentsil kuulutame välja Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed. Žürii liikmed vaatavad läbi mitmeid Eesti e-poode ning kohapeal jagatakse ka soovitusi ja nõuandeid, kuidas e-kauplus veelgi edukamalt tööle panna ning raha teenida.

Oleme otsustanud E-kaubanduse UX konverentsi veidike uuendada ning tavapärasele konverentsile ja parimate autasustamisele pakume külastajatele mitmeid praktilisi töötubasid.  

Ettekanded ja töötoad on järgmistel teemadel: e-poe kasutajakogemus, klienditeenindus, makselahendused, kättetoimetamine, järelteenindus, tagastused, lojaalsusprogrammid, UX disain, e-kaubanduse psühholoogia

Konverentsile on oodatud: E-poodide juhid, arendusjuhid, turundajad, UX managerid, klienditeeninduse ja logistika juhid. E-poodide loomisele spetsialiseerunud agentuurid ning UX disainerid. Oodatud on ka kõik e-kaubandusega seotud valdkondade esindajad. 

Põnev programm: Ettekanded, praktilised töötoad ja parimate e-poodide auhindamine

Kasutajakogemus on oluline konkurentsieelis, just selles osas saavad Eesti poed välismaistest konkurentidest paremad olla

Konkursil osalevad e-poed kuulevad zürii liikmete analüüsi nii enda kui konkurentide kohta ja saavad õppida nii parimatest praktikatest kui vigadest

Hästi praktiline konverents! Eelmiste aastate osalejad on andnud tagasisidet, et saavad sellelt konverentsilt häid ideid, mida kohe ellu rakendada.

ESINEJAD

Vitaly Friedman

Smashing Magazine asutaja

Lauri Toomsalu

IKEA Eesti e-kommertsi juht

Eva Laanemaa

Magnum Grupi digitoodete arendusjuht

Elis Püvi

Baltika Groupi e-kommertsi juht

Margus Peil

Pacmaci müügijuht, endine e-kaupmees

Andres Kostiv

UX/UI ekspert

Kaidi Pajumaa

Copywriter

Indrek Kaljumäe

LHV Maksete kogumise tootejuht

Erkki Markus

Smaily asutaja ja juht

Katre Uibomäe

Brändi strateegia ja kogemuse konsultant

Diana Taluri

E-äri strateeg

Hando Sinisalu

Turundusekspert

PROGRAMM

PEASAAL

9:00 am
9:00 am
Hommikusöök
9:30 am
9:30 am
Moderaatori avasõnad
9:40 am
9:40 am
KEYNOTE: E-kaubanduse kasutajakogemuse soovitused

Vitaly Friedman

Vitaly Friedman võtab lahti e-poe kliendi teekonna ning analüüsib igat etappi ning jagab osalejatele soovitusi, kuidas seda paremaks muuta.
Varasemalt on Vitaly meie konverentsidel esinenud ka videosilla kaudu ning saanud suurepärase tagasiside. Seekord on ta isiklikult koha!

11:00 am
11:00 am
Makselahendused, mis toetavad e-poe käibekasvu

Indrek Kaljumäe

Indrek jagab ülevaadet täna kasutusel olevatest makseviisidest, nende kasutustrendidest ja jagab soovitusi makseviiside edukaks rakendamiseks, et toetada e-poe aktiivset käibekasvu.

11:30 am
11:30 am
Töötuba: Kuidas (mitte) korraldada e-poe ladu ja logistikat?

Margus Peil

E-poe pidaja peab üldjuhul olema nii turundus- ja müügijuht kui pakkija ja kliendihaldur. Kõige sellega on väga raske üksi hakkama saada. Margus jagab oma kogemust – millised probleemid kiire äri kasv endaga kaasa tõi ja kuidas oleks saanud neid probleeme vältida.

Margus annab praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas e-poe logistika ja ladu jätkusuutlikult üles ehitada.

12:00 pm
12:00 pm
LÕUNA
1:00 pm
1:00 pm
Tootekirjelduste töötuba: Tootekirjeldus on Sinu toote lugu. Jutusta seda nõnda, et ostmata jätmine pole valik

Kaidi Pajumaa

Tootekirjeldused, mille kirjutamisse on panustatud rohkem aega – kui lihtsalt tehnilisi detaile edastavad “rääkivad pead”, võimaldavad Sul tõsta veebilehel müüginumbreid.

Aga, mis peamine – luua potentsiaalses kliendis tunde, et Sa päriselt mõistad tema vajadusi/muret ning tunned toodet, mida pakud.

“Anna kliendile ostmiseks võimalus – kirjuta tootekirjeldus selliselt, et kliendil tekib ärevus, kui ta Sinu toodet ei osta.”

1:30 pm
1:30 pm
Paus
1:45 pm
1:45 pm
E-poe hüljatud ostukorvide vähendamine disainisprindi metoodika abil

Andres Kostiv

2:15 pm
2:15 pm
Paus
2:45 pm
2:45 pm
Vestlusring: Eesti e-kaubanduse UX kogemused ja õppetunnid

Lauri Toomsalu
Eva Laanemaa
Elis Püvi

  • Eesti e-ostleja eripärad, võrdlus naaberriikide tarbijatega
  • Kogemused ja õppetunnid e-poe arendamisel
  • Peamised probleemid e-poodide kasutajakogemusega ja nende võimalikud lahendused
  • Klienditeeninduse väljakutsed
  • Innovaatlised makselahendused
  • Kättetoimetamise ja tagastuse probleemid ja lahendused
3:15 pm
3:15 pm
KEYNOTE: E-kaubanduse psühholoogia

Vitaly Friedman

Kuidas ja miks kasutajad käituvad nii nagu nad käituvad;
– Kano mudel: kuidas aru saada, mida inimesed oste tehes mõtlevad ja milline on nende motivatsioon

4:00 pm
4:00 pm
E-kaubanduse UX konkursi võitjate autasustamine

Andres Kostiv
Diana Taluri
Hando Sinisalu

PARALLEELSAAL

1:00 pm
1:00 pm
Maailmatasemel kliendikogemuse pakkumine e-poes

Katre Uibomäe

1:45 pm
1:45 pm
Praktilised nõuanded e-poodidele e-maili turunduse automatiseerimiseks

Erkki Markus

REGISTREERUMINE

haara pilet kohe:

Registreerimine suletud
TOETAJAD
KONTAKT
Maarit Eerme
Kaubandus.ee juht
[email protected]
+372 514 4884
Hando Sinisalu
programmijuht
hando.sinisalu@aripaev.ee
+372 502 8561
Eliise Nikopensius
sponsorid/sponsors
[email protected]
+372 553 1442
Age Liiv
sponsorid/sponsors
[email protected]
+372 5866 6496

Osalemise tingimused:

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtteil palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi osakonnaga telefonil 667 0105 või meiliaadressi [email protected] kaudu.

Aitäh, et esitasid oma töö

Kutsu agent appi!

Millise teenuse osaga saame aidata?
Kuidas Sinuga ühendust saada?
Soovid oma ideed täpsustada?