Eesti esimene digiäri kontaktmess “DigiTark äri”

Kuidas teha ettevõttes digipööret ja tarku tehnoloogilisi valikuid?

9 praktilist töötuba. Inspireerivad vestlusringid. Peaesineja

Konverents-kontaktmess “DigiTark äri 2023” toob kokku ettevõtjad, juhid, äriprotsesside-, arendus-, finants- ja IT juhid, et rääkida Eesti ettevõtete tehnoloogilisest arengust ja võimalustest.

Kuidas ära tunda digitaalse transformatsiooni ohtlikke lõkse ja mitte sisse kukkuda? Kas ja millistesse digilahendustesse praegu investeerida? Milliseid lahendusi turul üldse pakutakse? Kuidas tippjuhtidele digipöörde projekti “maha müüa”? Millest üldse digipöördega alustada ja mis see kõik maksab?

Nendele küsimustele otsime vastust konverents-kontaktmessil “Digitark äri”, mille pealaval saab kuulata digiäri praktikuid ettekannete ja praktiliste vestlusringidega, kus osalevad ettevõtjad, tipp- ja keskastmejuhid.

Peaesineja. 9 praktilist töötuba. 2 inspireerivat vestlusringi juhtidega. Sündmuse 9 praktilises töötoas  saate ülevaate tehnoloogilistest lahendustest, mida oma ettevõtte äriprotsesside arendamiseks rakendada. Töötubades tutvustavad digieksperdid uusi tehnoloogiaid, tööriistu ja tarkvaralahendusi ning jagavad parimaid praktikaid, kuidas tarkvara abil oma äriprotsesse digiteerida ja automatiseerida.

Hea juht, tee endale ja oma meeskonnale “DigiTarga äri” päev, et saada vaid ühe päevaga hea ülevaade ettevõttele pakutavast tehnoloogiast ning kuulata põhiprogrammi inspireerivaid ettekandeid ja vestlusringe.

Meeskondadele alates 3-st osalejast kehtib erihind – registreeri oma meeskond osalema

DigiTark Äri 2023 – siit võib saada alguse sinu ettevõtte uus värske hingamine ja edulugu, sest usume, et digitargad valikud annavad ettevõttele edumaa.

Ootame osalema tipp- ja keskastmejuhte, äriprotsesside-, arendus-, äri- , finants- ja IT juhte, IT ja finantsarvestuse asjatundjaid ning kõiki, kes on seotud moel või teisel digipöördega.

MIKS OSALEDA
ESINEJAD

Tauri Helimets

CostPocket klienditoe juht

Ayrton Grossmann

Telema eFlow tootejuht

Sulev Luiga

BDO Eesti juhatuse esimees ja juhtiv partner

Tarmo Toiger

KPMG partner ja tehnoloogiavaldkonna juht

Virge Ratassepp

Raamatupidamisbüroo V.Finantser OÜ juht

Aljona Stadnik

Vabakutseline ajakirjanik

Sigrid Kõiv

Äripäeva infopanga konkurentsianalüütik

Artur Rahkema

Aktiva Finance Group, tehnoloogiajuht (CTO)

Marius Arras

Processa Technologies juhatuse liige

Kaisa Vooremäe

Riigi Infosüsteemi Ameti küberturvalisuse keskuse analüütik

Juhan-Madis Pukk

Tehnoloogiaettevõtte Flowit asutaja, omanik ja juht

Hele Hammer

PhD. EBS finantsjuhtimise õppejõud, Telema juhataja

Liisbet Omer

Processa Technologies tootejuht

Liisu Lell

Tehnoloogiaettevõtte AccoSuite partner ja juhatuse liige

Anneli Võsu

Accosuite partner ja finantsjuht

Erle Kildjer

Konsultant, Infovara

Riina Käi

Elering AS juhatuse liige ja finantsjuht

Tambet Artma

Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) äriregistri tiimi juht

Gaily Kuusik

Grant Thornton Balticu raamatupidamise osakonna juht

Grete Michelson

Best Benefit OÜ juhatuse liige, finantsprotsesside digiteerimise entusiast

Maris Männik-Gaite Cruz

BDO Eesti partner, raamatupidamine ja aruandlusteenused, CFO

Ulvi Tallo

Raamatupidamisbüroo Grow tegevjuht ja partner

Julia Ležeiko

IT juht, Thermory AS

KAVA
09:15 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv

10:00 - 10:10

Tere tulemast! Päevajuhi avasõnad

Aljona Stadnik Aljona Stadnik
Sigrid Kõiv Sigrid Kõiv
10:10 - 10:45

Digitaalse transformatsiooni ohtlikud lõksud: kuidas neid ära tunda ja mitte sisse kukkuda

Suure kogemusega praktik IT juht Julia Ležeiko ettekanne heidab valgust teemale, millest liiga palju ei räägita – kuidas ettevõtted satuvad digitaalse transformatsiooni lõksu. Räägime ausalt ja lahtiste kaartidega, kuidas ettevõtted ja juhid jooksevad sageli nagu „peata kanad“ ja raiskavad ressursse projektidele, mis ei too ettevõttele mingit kasu. Selliseid projekte tehakse suuresti projekti enda pärast mõistmata, mida ettevõte päriselt vajab. Julia aitab luua selgust ja aru saada, kuidas suunata ettevõtte digiarenguid, kuidas orienteeruda kiiresti muutuvas äris ja lisaks veel tehnoloogia maailmas, kuidas objektiivselt otsustada mis on oluline ja mis mitte. ning kuidas seada ettevõttele digiarengu prioriteete ja valida strateegiat.

Julia Ležeiko Julia Ležeiko
10:45 - 11:30

JUHTIDE ARUTELUPANEEL: Digipööre – kas võimatu missioon või otsustamise küsimus. Praktikute arutelu: edu- ja kogemuslugude jagamine | Arutelu juhivad päeva moderaatorid Sigrid Kõiv ja Aljona Stadnik

Tehnoloogiline areng ja digipööre toovad ettevõtetele pöördelisi arenguvõimalusi ning juhina seisad sa vägagi oluliste küsimuste ees: milliseid äriprotsesse digiteerida ja automatiseerida? Millest üldse alustada? Kui palju see aega võtab ja palju see kõik maksab? Milliste riskidega tuleb arvestada? Kuidas valida digilahendusi ja teenusepakkujaid? Nendest pakilistest teemadest ja praktikute päris elust saadud kogemustest selles arutelus kuulda saamegi.

Juhan-Madis Pukk Juhan-Madis Pukk
Gaily Kuusik Gaily Kuusik
Grete Michelson Grete Michelson
Maris Männik-Gaite Cruz Maris Männik-Gaite Cruz
Ulvi Tallo Ulvi Tallo
11:30 - 11:45

3 ruumi & 3 praktilist teemat | Töötubadesse jagunemine

11:45 - 12:30

TÖÖTOAD: 1. SESSIOON

TÖÖTUBA 1: Perfi – partner rahaasjade süstematiseerimisel TÖÖTUBA 2: Kuidas stressivabalt teha eelarveid ja prognoose. TÖÖTUBA 3: Kuidas tõmmata kokku ettevõtte halduskoormust ja suunata fookus tagasi oma äritegevusele?

Artur Rahkema Artur Rahkema
Liisu Lell Liisu Lell
Anneli Võsu Anneli Võsu
Erle Kildjer Erle Kildjer
12:30 - 12:45

Paus & töötubade vahetus

12:45 - 13:30

TÖÖTOAD: 2. SESSIOON

TÖÖTUBA 4: Mida on tark oma majandustarkvaraga mitte teha? TÖÖTUBA 5: Digitarkus arvetemajanduses: parim praktika ostuarvete käsitlemisel Ostuarvete käsitlemine Telema eFlow abil TÖÖTUBA 6: Ettevõtte küberohud: kuidas kaitsta ennast ja oma kliente

Ayrton Grossmann Ayrton Grossmann
Kaisa Vooremäe Kaisa Vooremäe
Hele Hammer Hele Hammer
Liisbet Omer Liisbet Omer
13:30 - 14:30

Lõuna

14:30 - 14:45

3 ruumi & 3 praktilist teemat | Töötubadesse jagunemine

14:45 - 15:30

TÖÖTOAD: 3. SESSIOON

TÖÖTUBA 7: Avaandmed ja tulevikuteenused Äriregistri näitel Digitarkus peitub andmetes ja nende taaskasutamises TÖÖTUBA 8: 5 näidet digitaliseerimisest, kus eesmärgiks on tulemuslikkuse suurendamine ja kulude kärpimine TÖÖTUBA 9: Digiteeri CostPocketiga arved ja tšekid sekunditega

Tauri Helimets Tauri Helimets
Tarmo Toiger Tarmo Toiger
Virge Ratassepp Virge Ratassepp
Tambet Artma Tambet Artma
15:30 - 16:00

Kohvipaus

16:00 - 16:45

JUHTIDE ARUTELUPANEEL: Kuidas “müüa" digitaliseerimise ja automatiseerimise idee maha tippjuhile? | Arutelu juhivad päeva moderaatorid Sigrid Kõiv ja Aljona Stadnik

Sulev Luiga Sulev Luiga
Marius Arras Marius Arras
Juhan-Madis Pukk Juhan-Madis Pukk
Riina Käi Riina Käi
Grete Michelson Grete Michelson
16:45 - 16:50

Päeva lõpetamine, moderaatorite kokkuvõte päevast

Aljona Stadnik Aljona Stadnik
Sigrid Kõiv Sigrid Kõiv
TÖÖTOAD

SESSIOON 1: 11:45-12:30

Töötuba 1 

Ettevõte: AKTIVA FINANCE GROUP

Toimumiskoht: Grande 3

Esineja: Artur Rahkema, Aktiva Finance Group, tehnoloogiajuht (CTO)

TEEMA: Perfi – partner rahaasjade süstematiseerimisel

Väärtuspakkumine: Kiire rahaasjade süstematiseerimise ja arvehalduse abiline. Perfi arvehaldusplatvormiga saab maksta, süstematiseerida ja arhiveerida kõik ettevõtte ja eraisikute arved. Töötoas saad kiiresti selgeks, kuidas Perfiga vaid ühe klikiga ja ühes kohas hallata kõiki oma arveid. Anna rutiinne arvete haldamise töö Perfile ja sinu aeg saab uue tähenduse. 

Sihtgrupp: finantsvaldkonna erinevate tasandite juhid

Töötuba 2

Ettevõte: INFOVARA

Toimumiskoht: Grande 2

Esineja: Erle Kildjer, Konsultant

TEEMA: Eelarved ja prognoosid kriiside ajastul

Kuidas Jedoxi abil teha stressivabalt eelarveid ja prognoose

Väärtuspakkumine: Töötoas osalejad saavad teada, kuidas Jedoxi abil oma ettevõtte planeerimine ja eelarvestamine uuele tasemele viia ja excel’ite hunniku asemel ühtset, mugavat platvormi kasutada.

Siiani kasutatud traditsiooniline aastapõhine eelarvestamine on juba aastaid kriitika all olnud ning ei sobi kiirete muutuste või kriiside ajal – eelarve on tihti aegunud juba enne selle valmimist.

Kasutama peaks nii lühiajalisi ja libisevaid prognoose, kui ka detailseid pika-ajalisi eelarveid. Suurtes ettevõtetes on aga iga prognoosi tegemine väga ajamahukas protsess, kuna siiani kasutatakse palju excelit, mis eeldab suurt käsitööd ja on väga ajakulukas. Käsitööna „ekseldamine“ võimaldab teha ka palju vigu, mille avastamine nõuab veelgi enam aega.

Väljapääsuks on eelarvestamisel, planeerimisel kasutada selleks mõeldud tööriistu. 

Jedox on spetsiaalselt planeerimise, prognoosimise, eelarvestamise jaoks välja töötatud platvorm ning sisaldab lisaks ka aruandluse ja analüütika funktsionaalsust. Uuringufirma BARC 2022 aasta uuringus hinnati Jedox kõige paremaks planeerimisetarkvaraks pakutava ärilise kasu, planeerimise funktsionaalsuse, paindlikkuse ja kasutusmugavuse osas. Eesti firmadele on oluline ka see, et sellele tarkvarale on Eestis olemas arenduspartner firma Infovara näol. 

Töötoas näitame kuidas Jedoxi abil:

  • Teha üle-ettevõttelist integreeritud planeerimist nii, et ost, müük, tootmine, personal, it, turundus jne – kõik andmed on omavahel seotud, igat numbrit pead planeerima ainult ühe korra ning ühe plaani tulem on teise plaani sisendiks.
  • Ühe nupuvajutusega saad plaani aluseks kopeerida eelmise aasta tegelikud tulemused või eelmise plaani versiooni ning seda siis vastavalt vajadustele korrigeerida.
  • Teha plaane ja prognoose kiiresti ja sobivas mahus, vajalikus ajalõikes – uuendada jooksva aasta prognoose kasvõi igakuiselt, sealjuures ilma excelite rägastikuta.
  • Juhtida turvaliselt kogu planeerimise protsessi – aktsepteerida või saata tagasi allüksute plaane ja liita need ühtseks tervikuks.
  • Automatiseerida AI abil kogu planeerimise protsess  või osa sellest. Räägime, mida Jedox AI endast kujutab.

Sihtgrupp: Tegevjuhjuhid, finantsjuhid, arendusjuhid – kõik kes ettevõttes vastutavad planeerimise, eelarvestamise, prognoosimise eest

Töötuba 3

Ettevõte: ACCOSUITE

Toimumiskoht: Grande 1

Esinejad: rahvusvahelise kogemusega ettevõtte arhitekt Massimo Moretti, ning AccoSuite partnerid ja ERP konsultandid Anneli Võsu ja Liisu Lell.

Pane tähele! Töötuba toimub osaliselt inglise keeles

TEEMA: Kuidas tõmmata kokku ettevõtte halduskoormust ja suunata fookus tagasi oma äritegevusele?

 

Väärtuspakkumine: Töötoas keskendume ettevõtte arhitektuuri olulisusele ning jagame oma rohkem kui 25-aastastrahvusvahelist kogemust IT ja ärivaldkonnas, et uurida väljakutseid, millega paljud ettevõtted silmitsi seisavad.

Your financial report is old – Vaatame koos tulevikku ja avaldame homsed finantstulemused täna!

Ettevõtte juhid teavad, kui oluline on tehnoloogiaarenguga kaasas käia, kuid tihti kannustab neid hirm, et uue tarkvara kasutuselevõtt on kulukas ja keeruline protsess. Mis aga juhtub kui digitaliseerimine kaugele tulevikku lükata?

Tule saa teada, kuidas õiged tööriistad aitavad leida uusi äritegevuse suundi, suurendada oma toodete või teenuste konkurentsivõimet, uusi võimalusi kiiresti laieneda või alustada rahvusvahelise äriga.

Töötoas arutleme ettevõtte arhitektuuri ja finantsandmete olulisuse üle, käsitleme ja mängime läbi erinevaid äri- ja finantsstsenaariume ja näitame, kuidas ERP süsteem neid lahendab.

Probleemid, millele lahendust otsime:

  • Kas teie praegusteks ärilisteks väljakutseteks on eraldiseisvad IT süsteemid, mis omavahel ei suhtle?
  • Põhiliseks tööriistaks on Exceli tabel?
  • Kas teil on andmetes ebakõlad, need on tihti aegunud või ebakorrektsed, takistades otsustusprotsessi?
  • Kas teil puudub ettevõttesisene ressurss, kes mõistaks nii tehnoloogia võimalusi, finants- ja äriprotsesse, andmebaase ning oskaks neid ettevõtte strateegiaga siduda?
  • Kuidas oma ettevõtte äriprobleeme sõnastada ja plaanideks formuleerida?

Tule ja saa teada, miks on oluline omada reaalajas äritegevuse andmeid ja terviklikku lahendust.

Ettevõtte arhitektuuri roll seisneb äritegevuse erinevate osade mõistmisest. ERP tehnoloogia aitab kaasa ettevõtete efektiivsuse suurendamisele ning administratiivse halduskoormuse vähendamisele. Süsteemi automatiseeritud funktsioonid ja tööriistad võimaldavad ettevõtetel optimeerida protsesse, korrastada olulisi andmeid, vähendada manuaalset tööd ning vabastada töötajate ressursse, mis loob lisaaega ja motivatsiooni, keskendumaks äri põhitegevusele.

Sihtgrupp: tegevjuht, finantsjuht, arendusjuht, IT juht

SESSIOON 2: 12:45-13:30

Töötuba 4

Ettevõte: PROCESSA TECHNOLOGIES

Toimumiskoht: Grande 3

Esineja: Liisbet Omer, Processa Technologies tootejuht 

TEEMA: Mida on tark oma majandustarkvaraga mitte teha?

 

Väärtuspakkumine: tutvustame töötoas kiireid võite ettevõtetele, kes kasutavad neid enamlevinud majandustarkvarasid: Directo, Microsoft Dynamics 365, SAF, SAP, Monitor jms.

Öeldakse, et iga töö jaoks olgu õige tööriist. Miskipärast aga asutakse tihti majandustarkvarasse looma selliseid (äri)loogikaid, mida pole mõistlik sinna viia.

Töötoas räägime äriprotsesside digitaliseerimisest ning kuidas on kõige mõistlikum protsesse (müük, ost, HR, backoffice) digitaliseerida nii, et majandustarkvara (ERP) jääks seejuures võimalikult standardseks.

Sihtgrupp: Tegev-, finants-, IT-  ja arendusjuhid – kõik, kes tegelevad ettevõtete ERP süsteemide ja protsesside/muudatuste juurutamisega.

Töötuba 5

Ettevõte: TELEMA

Toimumiskoht: Grande 2

Esinejad: Hele Hammer, PhD. EBS finantsjuhtimise õppejõud, Telema juhataja, Ayrton Grossmann, Telema eFlow tootejuht

TEEMA: Digitarkus arvetemajanduses: parim praktika ostuarvete käsitlemisel

Väärtuspakkumine: Töötoas osaleja saab nö teekaardi ja praktilise tööriistakasti, millega ettevõtte ostuarvete menetlus järgmisele tasemele viia. Lisaks anname ülevaate valdkonna parimast praktikast maailmas ja Eestis ning leiame vastused küsimustele.

Räägime töötoas sellest, kuidas maailma eesrindlikud ettevõtted kasutavad finantsjuhtimises ja raamatupidamises digitarkust. Teeme ülevaate parimatest digipraktikatest, mida ka Eesti ettevõtetel tasub kasutusse võtta. Töötoas saad võrrelda oma ettevõtte arvete menetluse küpsustaset teistega ning saad teadmised, kuidas teha automatiseerimises järgmised sammud.

Sihtgrupp: Kõik edumeelsed juhid, kes on kindlad, et rutiinne ja aega raiskav käsitöö tuleb automatiseerimisega viia miinimumini. Näiteks raamatupidamises on selliseid töid keskmisest rohkem. Ostuarvete menetlusega puutuvad igas ettevõttes kokku enamus juhtidest: ostujuhist kuni IT juhini ning finantsjuhist tippjuhini välja. Töötuba on suunatud seega juhtidele, kes vajavad praktilisi ideid ja tööriistu ostuarvete menetluse automatiseerimiseks. 

Töötuba 6

Ettevõte: RIIGI INFOSÜSTEEMI AMET

Toimumiskoht: Grande 1

Esineja: Kaisa Vooremäe, Riigi Infosüsteemi Ameti küberturvalisuse keskuse analüütik

TEEMA: Ettevõtte küberohud: kaitse ennast ja oma kliente

Millised on sinu ettevõtte küberriskid ja kuidas neid targalt kontrolli all hoida?

Väärtuspakkumine: Töötoas tutvustame eluliste näidetega kriitilisi küberohtusid ning vaatame, kes ja miks on ettevõttes kõige enam küberpättide tule all. Saad teada, kuidas oma ettevõttes küberriske tuvastada ja kuidas oma äri kaitsta küberohtude eest. Leiame vastused ka kõikidele küsimustele. 

Riigi Infosüsteemi Amet (RIA) on riiklik kompetentsikeskus, kes kujundab ja kindlustab Eesti infoühiskonna alustalasid: arendame ja haldame e-riigi keskseid taristuteenuseid ning tagame riigi küberturvalisuse.

Sihtgrupp: Ettevõtete juhid ja teised võtmetöötajad

SESSIOON 3: 14:45-15:30

Töötuba 7

Ettevõte: REGISTRITE JA iNFOSÜSTEEMIDE KESKUS (RIK)

Toimumiskoht: Grande 3

Esineja: Tambet Artma, Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) äriregistri tiimi juht

TEEMA: Avaandmed ja tulevikuteenused Äriregistri näitel

Digitarkus peitub andmetes ja nende taaskasutamises

Väärtuspakkumine: osaleja saab Äriregistri näitel selgust avaliku sektori avaandmetest ja API tulevikuteenustest. RIK tutvustab ja näitab lahendusi, mida nad on juba ehitanud avaandmete peale. Töötoas tõstatab RIK muu hulgas ka arutelu, mida riik saab ettevõtja heaks veel teha, et olla digitarkade väljakutsete ja tulevikku vaatavate ülesannete kõrguse.

Töötuba 8

Ettevõte: KPMG

Toimumiskoht: Grande 2

Esineja: Tarmo Toiger, KPMG partner ja tehnoloogiavaldkonna juht

TEEMA: 5 näidet digitaliseerimisest, kus eesmärgiks on tulemuslikkuse suurendamine ja kulude kärpimine

Väärtuspakkumine: töötoas osaleja saab kaasa teadmise ja arusaama, kuidas prioritiseerida ja lahendada digitaliseerimisprojekte nii, et sellest võidaksid esmajärgus sinu klient ja sina ise.

Sõna “digitaliseerimine” kasutamisega oleme mõistagi harjunud, sest peame Eestit digiriigiks. Märkame seda nii igapäevaelus kui ka ettevõtluses, kus digitaliseerimisest räägitakse kui innovatiivsest ja tulevikku vaatavast mõtteviisist.

Selles töötoas räägitakse viiest praktilisest kogemusest ühe ettevõtte näitel, kus digitaliseerimise ainus eesmärk on olnud kulude kokkuhoid. Kauged ja pikad innovatsioonilaenguid täis visioonidokumendid asenduvad üsna kiiresti reaalse kliendi tagasiside või ettevõtte murekoormaga. Just see on tegelik põhjus, miks ettevõtluses alustatakse digitaliseerimisega.

Sihtgrupp: tegevjuht, arendusjuht, finantsjuht, pearaamatupidaja

SESSIOON 1: 10:45-11:30

Töötuba 9
 

Ettevõte: COSTPOCKET 

Toimumiskoht: Grande 1

Esinejad:

Tauri Helimets, CostPocket klienditoe juht; Virge Ratassepp, Raamatupidamisbüroo
V.Finantser OÜ juht

 

TEEMA: Digiteeri CostPocketiga arved ja tšekid sekunditega

Väärtuspakkumine: CostPocketiga digiteerid arved ja tšekid loetud sekunditega ja kogu info jõuab sama kiirelt raamatupidamistarkvarasse. Töötoas näitame samm-sammult ette, kuidas nii arved kui tšekid kokku koguda, ilma et peaksid neid alati eraldi kliendilt küsima.

Näitame ette nii dokumentide pildistamise äpiga, arvete digiteerimise meiliga ja aruannete (sõidupäevik, kulu- ja lähetusaruanne) koostamise. Samuti tutvustame uue teenusena kinnitusringi, kus ettevõtte juht või osakonna juht saab kuludel silma peal hoida. Lisaks anname sulle ideid, kuidas kogu protsess nii raamatupidaja kui kliendi jaoks lihtsaks teha!

Automatiseeritud kuludokumentide haldamist kasutades ei kogune raamatupidajale suur hulk tööd 20. kuupäeva paiku, vaid dokumendid jõuavad kohale jooksvalt. Tulemuseks on lihtne töövoog koos rohke ajalise ja rahalise säästuga! 

Sihtgrupp: tegevjuht, arendusjuht, finantsjuht, pearaamatupidaja

SESSIOON 1: 10:45-11:30

REGISTREERUMINE

haara pilet kohe:

Alates 3-st osalejast rakendub ostukorvis erihind automaatselt (209€+km) soodustus kestab kuni 30.09.2023
Täishind 399€ (478.80€  km-ga)
OSALEJAD
1OFFICE GROUP OÜGRUPI OPERATIIVJUHTAB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAALKONTROLLER
AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAALAB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜJUHATUSE LIIGEACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜMAKSUNÕUSTAJA
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜAKTIVA FINANCE GROUP OÜCIO, CTO
AKTIVA FINANCE GROUP OÜMÜÜGIJUHTAKTIVA FINANCE GROUP OÜ
BDO EESTI ASJUHTIV PARTNER, JUHATUSE ESIMEES JA TEGEVJUHTBDO EESTI ASRAAMATUPIDAJA
COOP PANK ASARENDUSJUHTCOSTPOCKET OÜ
EATB4 MTÜJUHATUSE LIIGEEESTI MEREMUUSEUM SA
ELERING ASCFOELMEK ACCOUNTING OÜRAAMATUPIDAJA
ESTONIAN BUSINESS SCHOOL SAEBS FINANTSJUHTIMISE ÕPPEJÕUD, TELEMA JUHATAJAETTEVÕTLUSE JA INNOVATSIOONI SA
FLOWIT ESTONIA OÜASUTAJA, OMANIK JA JUHTGRANT THORNTON BALTIC OÜRAAMATUPIDAMISE OSAKONNA JUHT
GROW FINANCE OÜCEOHARIDUSE EDENDAMISE SAFINANTSJUHT
HARIDUSE EDENDAMISE SAHARIDUSE EDENDAMISE SA
IITEN LAHENDUSED OÜJUHATUSE LIIGEIITEN LAHENDUSED OÜPROJEKTIJUHT
INFOVARA OÜJUHATUSE LIIGEINFOVARA OÜ
KAITSEMINISTEERIUMKESKKONNAAGENTUURANDMEHALDUSE JA SEIRE FUNKTSIOONIJUHT
KINEMA OÜKLAAR.ME SERVICES MEJUHATUSE LIIGE
KLAAR.ME SERVICES MEKLAAR.ME SERVICES ME
KOHILA VINEER OÜJUHATUSE LIIGEKPMG BALTICS OÜKPMG PARTNER, TEHNOLOOGIAVALDKONNA JUHT
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED ASARENDUSJUHTMEDICUM TERVISHOIUTEENUSED ASFINANTSKONTROLLER
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED ASKVALITEEDIJUHTMERIT TARKVARA ASARENDUSJUHT
MERIT TARKVARA ASMERIT AKTIVA ARENDUSJUHTMERIT TARKVARA ASVANEMKONSULTANT
MERIT TARKVARA ASMETROSERT ASIT JUHT
METROSERT ASJUHATUSE LIIGEMETROSERT AS
OLEREX TERMINAL ASONNINEN AS
OREGANO MEDIA OÜPROCESSA TECHNOLOGIES OÜJUHATUSE LIIGE
PROCESSA TECHNOLOGIES OÜTOOTEJUHT/PROJEKTIJUHTPROTEX BALTI ASFINANTSJUHT
PUUKESKUS ASRAAMATUPIDAJAPÄRNU HAIGLA SAFINANTSJUHT
PÕLLUMAJANDUS- JA TOIDUAMETNÕUNIK (ANDME- NING INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜS JA ARENDUSTEGEVUSED)RAUMEDIC ESTONIA AS
REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SAÄRIREGISTRI TALITUSE JUHATAJAREGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA
RIIGI INFOSÜSTEEMI AMETKÜBERTURVALISUSE KESKUSE ANALÜÜTIKRITICO OÜPEARAAMATUPIDAJA
RITICO OÜTEGEVJUHTRUNIKON RETAIL OÜIT JUHT
RUNIKON RETAIL OÜSWECON ASMÜÜGIDIREKTOR
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽTARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽTARTU ÜLIKOOLARENDUSJUHT
TARTU ÜLIKOOLIT SÜSTEEMIDE HALDUSTELEMA ASPRODUCT MANAGER
TERVISEAMETTERVISEAMET
THERMORY ASIT OSAKOND, CIOUKU VIAM OÜ
UKU VIAM OÜUKU VIAM OÜ
UNIFIEDPOST ASUNIFIEDPOST AS
V.FINANTSER OÜOMANIK / OSANIKVEERA OÜJUHATUSE LIIGE
VEERA OÜJUHATUSE LIIGEVESTA TERMINAL TALLINN OÜJUHATUSE LIIGE
W.EG. EESTI OÜE-COMMERCE PROJECT MANAGERWOLF GROUP OÜIT JUHT
WOLF GROUP OÜWOLF GROUP OÜ
ÄRIPÄEV ASARENDUSDIREKTORÄRIPÄEV ASINFOPANGA ÄRIKLIENDIHALDUR
ÄRIPÄEV ASKONKURENTSIRAPORTITE PROJEKTIJUHTÄRIPÄEV ASKOOSTÖÖPARTNERITE KOORDINAATOR-ASSISTENT
ÄRIPÄEV ASRAAMATUPIDAJATE TOOTEPORTFELLI JUHTÄRIPÄEV ASTEABEKESKUSE PROJEKTIJUHT
ÄRIPÄEV ASTOIMETAJA-PROJEKTIJUHTÄRIPÄEV AS
ÄRIPÄEV AS

1OFFICE GROUP OÜ
GRUPI OPERATIIVJUHT

AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL
KONTROLLER

AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL


AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL


ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ
JUHATUSE LIIGE

ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ
MAKSUNÕUSTAJA

ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ


AKTIVA FINANCE GROUP OÜ
CIO, CTO

AKTIVA FINANCE GROUP OÜ
MÜÜGIJUHT

AKTIVA FINANCE GROUP OÜ


BDO EESTI AS
JUHTIV PARTNER, JUHATUSE ESIMEES JA TEGEVJUHT

BDO EESTI AS
RAAMATUPIDAJA

COOP PANK AS
ARENDUSJUHT

COSTPOCKET OÜ


EATB4 MTÜ
JUHATUSE LIIGE

EESTI MEREMUUSEUM SA


ELERING AS
CFO

ELMEK ACCOUNTING OÜ
RAAMATUPIDAJA

ESTONIAN BUSINESS SCHOOL SA
EBS FINANTSJUHTIMISE ÕPPEJÕUD, TELEMA JUHATAJA

ETTEVÕTLUSE JA INNOVATSIOONI SA


FLOWIT ESTONIA OÜ
ASUTAJA, OMANIK JA JUHT

GRANT THORNTON BALTIC OÜ
RAAMATUPIDAMISE OSAKONNA JUHT

GROW FINANCE OÜ
CEO

HARIDUSE EDENDAMISE SA
FINANTSJUHT

HARIDUSE EDENDAMISE SA


HARIDUSE EDENDAMISE SA


IITEN LAHENDUSED OÜ
JUHATUSE LIIGE

IITEN LAHENDUSED OÜ
PROJEKTIJUHT

INFOVARA OÜ
JUHATUSE LIIGE

INFOVARA OÜ


KAITSEMINISTEERIUM


KESKKONNAAGENTUUR
ANDMEHALDUSE JA SEIRE FUNKTSIOONIJUHT

KINEMA OÜ


KLAAR.ME SERVICES ME
JUHATUSE LIIGE

KLAAR.ME SERVICES ME


KLAAR.ME SERVICES ME


KOHILA VINEER OÜ
JUHATUSE LIIGE

KPMG BALTICS OÜ
KPMG PARTNER, TEHNOLOOGIAVALDKONNA JUHT

MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS
ARENDUSJUHT

MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS
FINANTSKONTROLLER

MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS
KVALITEEDIJUHT

MERIT TARKVARA AS
ARENDUSJUHT

MERIT TARKVARA AS
MERIT AKTIVA ARENDUSJUHT

MERIT TARKVARA AS
VANEMKONSULTANT

MERIT TARKVARA AS


METROSERT AS
IT JUHT

METROSERT AS
JUHATUSE LIIGE

METROSERT AS


OLEREX TERMINAL AS


ONNINEN AS


OREGANO MEDIA OÜ


PROCESSA TECHNOLOGIES OÜ
JUHATUSE LIIGE

PROCESSA TECHNOLOGIES OÜ
TOOTEJUHT/PROJEKTIJUHT

PROTEX BALTI AS
FINANTSJUHT

PUUKESKUS AS
RAAMATUPIDAJA

PÄRNU HAIGLA SA
FINANTSJUHT

PÕLLUMAJANDUS- JA TOIDUAMET
NÕUNIK (ANDME- NING INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜS JA ARENDUSTEGEVUSED)

RAUMEDIC ESTONIA AS


REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA
ÄRIREGISTRI TALITUSE JUHATAJA

REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA


RIIGI INFOSÜSTEEMI AMET
KÜBERTURVALISUSE KESKUSE ANALÜÜTIK

RITICO OÜ
PEARAAMATUPIDAJA

RITICO OÜ
TEGEVJUHT

RUNIKON RETAIL OÜ
IT JUHT

RUNIKON RETAIL OÜ


SWECON AS
MÜÜGIDIREKTOR

TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ


TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ


TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ


TARTU ÜLIKOOL
ARENDUSJUHT

TARTU ÜLIKOOL
IT SÜSTEEMIDE HALDUS

TELEMA AS
PRODUCT MANAGER

TERVISEAMET


TERVISEAMET


THERMORY AS
IT OSAKOND, CIO

UKU VIAM OÜ


UKU VIAM OÜ


UKU VIAM OÜ


UNIFIEDPOST AS


UNIFIEDPOST AS


V.FINANTSER OÜ
OMANIK / OSANIK

VEERA OÜ
JUHATUSE LIIGE

VEERA OÜ
JUHATUSE LIIGE

VESTA TERMINAL TALLINN OÜ
JUHATUSE LIIGE

W.EG. EESTI OÜ
E-COMMERCE PROJECT MANAGER

WOLF GROUP OÜ
IT JUHT

WOLF GROUP OÜ


WOLF GROUP OÜ


ÄRIPÄEV AS
ARENDUSDIREKTOR

ÄRIPÄEV AS
INFOPANGA ÄRIKLIENDIHALDUR

ÄRIPÄEV AS
KONKURENTSIRAPORTITE PROJEKTIJUHT

ÄRIPÄEV AS
KOOSTÖÖPARTNERITE KOORDINAATOR-ASSISTENT

ÄRIPÄEV AS
RAAMATUPIDAJATE TOOTEPORTFELLI JUHT

ÄRIPÄEV AS
TEABEKESKUSE PROJEKTIJUHT

ÄRIPÄEV AS
TOIMETAJA-PROJEKTIJUHT

ÄRIPÄEV AS


ÄRIPÄEV AS


TOETAJAD

Programmijuht

Mare Timian, +372 5137347

[email protected]

Projektijuht

Liina Aru, +372 5559 1230

[email protected]

 

Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtteil palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi osakonnaga telefonil 667 0105 või meiliaadressi [email protected] kaudu.

Aitäh, et esitasid oma töö

Kutsu agent appi!

Millise teenuse osaga saame aidata?
Kuidas Sinuga ühendust saada?
Soovid oma ideed täpsustada?