Konverents-kontaktmess “DigiTark äri 2023” toob kokku ettevõtjad, juhid, äriprotsesside-, arendus-, finants- ja IT juhid, et rääkida Eesti ettevõtete tehnoloogilisest arengust ja võimalustest.
Kuidas ära tunda digitaalse transformatsiooni ohtlikke lõkse ja mitte sisse kukkuda? Kas ja millistesse digilahendustesse praegu investeerida? Milliseid lahendusi turul üldse pakutakse? Kuidas tippjuhtidele digipöörde projekti “maha müüa”? Millest üldse digipöördega alustada ja mis see kõik maksab?
Nendele küsimustele otsime vastust konverents-kontaktmessil “Digitark äri”, mille pealaval saab kuulata digiäri praktikuid ettekannete ja praktiliste vestlusringidega, kus osalevad ettevõtjad, tipp- ja keskastmejuhid.
Peaesineja. 9 praktilist töötuba. 2 inspireerivat vestlusringi juhtidega. Sündmuse 9 praktilises töötoas saate ülevaate tehnoloogilistest lahendustest, mida oma ettevõtte äriprotsesside arendamiseks rakendada. Töötubades tutvustavad digieksperdid uusi tehnoloogiaid, tööriistu ja tarkvaralahendusi ning jagavad parimaid praktikaid, kuidas tarkvara abil oma äriprotsesse digiteerida ja automatiseerida.
Hea juht, tee endale ja oma meeskonnale “DigiTarga äri” päev, et saada vaid ühe päevaga hea ülevaade ettevõttele pakutavast tehnoloogiast ning kuulata põhiprogrammi inspireerivaid ettekandeid ja vestlusringe.
Meeskondadele alates 3-st osalejast kehtib erihind – registreeri oma meeskond osalema
DigiTark Äri 2023 – siit võib saada alguse sinu ettevõtte uus värske hingamine ja edulugu, sest usume, et digitargad valikud annavad ettevõttele edumaa.
Ootame osalema tipp- ja keskastmejuhte, äriprotsesside-, arendus-, äri- , finants- ja IT juhte, IT ja finantsarvestuse asjatundjaid ning kõiki, kes on seotud moel või teisel digipöördega.
Suure kogemusega praktik IT juht Julia Ležeiko ettekanne heidab valgust teemale, millest liiga palju ei räägita – kuidas ettevõtted satuvad digitaalse transformatsiooni lõksu. Räägime ausalt ja lahtiste kaartidega, kuidas ettevõtted ja juhid jooksevad sageli nagu „peata kanad“ ja raiskavad ressursse projektidele, mis ei too ettevõttele mingit kasu. Selliseid projekte tehakse suuresti projekti enda pärast mõistmata, mida ettevõte päriselt vajab. Julia aitab luua selgust ja aru saada, kuidas suunata ettevõtte digiarenguid, kuidas orienteeruda kiiresti muutuvas äris ja lisaks veel tehnoloogia maailmas, kuidas objektiivselt otsustada mis on oluline ja mis mitte. ning kuidas seada ettevõttele digiarengu prioriteete ja valida strateegiat.
Tehnoloogiline areng ja digipööre toovad ettevõtetele pöördelisi arenguvõimalusi ning juhina seisad sa vägagi oluliste küsimuste ees: milliseid äriprotsesse digiteerida ja automatiseerida? Millest üldse alustada? Kui palju see aega võtab ja palju see kõik maksab? Milliste riskidega tuleb arvestada? Kuidas valida digilahendusi ja teenusepakkujaid? Nendest pakilistest teemadest ja praktikute päris elust saadud kogemustest selles arutelus kuulda saamegi.
TÖÖTUBA 1: Perfi – partner rahaasjade süstematiseerimisel TÖÖTUBA 2: Kuidas stressivabalt teha eelarveid ja prognoose. TÖÖTUBA 3: Kuidas tõmmata kokku ettevõtte halduskoormust ja suunata fookus tagasi oma äritegevusele?
TÖÖTUBA 4: Mida on tark oma majandustarkvaraga mitte teha? TÖÖTUBA 5: Digitarkus arvetemajanduses: parim praktika ostuarvete käsitlemisel Ostuarvete käsitlemine Telema eFlow abil TÖÖTUBA 6: Ettevõtte küberohud: kuidas kaitsta ennast ja oma kliente
TÖÖTUBA 7: Avaandmed ja tulevikuteenused Äriregistri näitel Digitarkus peitub andmetes ja nende taaskasutamises TÖÖTUBA 8: 5 näidet digitaliseerimisest, kus eesmärgiks on tulemuslikkuse suurendamine ja kulude kärpimine TÖÖTUBA 9: Digiteeri CostPocketiga arved ja tšekid sekunditega
Töötuba 1
Ettevõte: AKTIVA FINANCE GROUP
Toimumiskoht: Grande 3
Esineja: Artur Rahkema, Aktiva Finance Group, tehnoloogiajuht (CTO)
Väärtuspakkumine: Kiire rahaasjade süstematiseerimise ja arvehalduse abiline. Perfi arvehaldusplatvormiga saab maksta, süstematiseerida ja arhiveerida kõik ettevõtte ja eraisikute arved. Töötoas saad kiiresti selgeks, kuidas Perfiga vaid ühe klikiga ja ühes kohas hallata kõiki oma arveid. Anna rutiinne arvete haldamise töö Perfile ja sinu aeg saab uue tähenduse.
Sihtgrupp: finantsvaldkonna erinevate tasandite juhid
Töötuba 2
Ettevõte: INFOVARA
Toimumiskoht: Grande 2
Esineja: Erle Kildjer, Konsultant
Kuidas Jedoxi abil teha stressivabalt eelarveid ja prognoose
Väärtuspakkumine: Töötoas osalejad saavad teada, kuidas Jedoxi abil oma ettevõtte planeerimine ja eelarvestamine uuele tasemele viia ja excel’ite hunniku asemel ühtset, mugavat platvormi kasutada.
Siiani kasutatud traditsiooniline aastapõhine eelarvestamine on juba aastaid kriitika all olnud ning ei sobi kiirete muutuste või kriiside ajal – eelarve on tihti aegunud juba enne selle valmimist.
Kasutama peaks nii lühiajalisi ja libisevaid prognoose, kui ka detailseid pika-ajalisi eelarveid. Suurtes ettevõtetes on aga iga prognoosi tegemine väga ajamahukas protsess, kuna siiani kasutatakse palju excelit, mis eeldab suurt käsitööd ja on väga ajakulukas. Käsitööna „ekseldamine“ võimaldab teha ka palju vigu, mille avastamine nõuab veelgi enam aega.
Väljapääsuks on eelarvestamisel, planeerimisel kasutada selleks mõeldud tööriistu.
Jedox on spetsiaalselt planeerimise, prognoosimise, eelarvestamise jaoks välja töötatud platvorm ning sisaldab lisaks ka aruandluse ja analüütika funktsionaalsust. Uuringufirma BARC 2022 aasta uuringus hinnati Jedox kõige paremaks planeerimisetarkvaraks pakutava ärilise kasu, planeerimise funktsionaalsuse, paindlikkuse ja kasutusmugavuse osas. Eesti firmadele on oluline ka see, et sellele tarkvarale on Eestis olemas arenduspartner firma Infovara näol.
Töötoas näitame kuidas Jedoxi abil:
Sihtgrupp: Tegevjuhjuhid, finantsjuhid, arendusjuhid – kõik kes ettevõttes vastutavad planeerimise, eelarvestamise, prognoosimise eest
Töötuba 3
Ettevõte: ACCOSUITE
Toimumiskoht: Grande 1
Esinejad: rahvusvahelise kogemusega ettevõtte arhitekt Massimo Moretti, ning AccoSuite partnerid ja ERP konsultandid Anneli Võsu ja Liisu Lell.
Pane tähele! Töötuba toimub osaliselt inglise keeles
Väärtuspakkumine: Töötoas keskendume ettevõtte arhitektuuri olulisusele ning jagame oma rohkem kui 25-aastastrahvusvahelist kogemust IT ja ärivaldkonnas, et uurida väljakutseid, millega paljud ettevõtted silmitsi seisavad.
Your financial report is old – Vaatame koos tulevikku ja avaldame homsed finantstulemused täna!
Ettevõtte juhid teavad, kui oluline on tehnoloogiaarenguga kaasas käia, kuid tihti kannustab neid hirm, et uue tarkvara kasutuselevõtt on kulukas ja keeruline protsess. Mis aga juhtub kui digitaliseerimine kaugele tulevikku lükata?
Tule saa teada, kuidas õiged tööriistad aitavad leida uusi äritegevuse suundi, suurendada oma toodete või teenuste konkurentsivõimet, uusi võimalusi kiiresti laieneda või alustada rahvusvahelise äriga.
Töötoas arutleme ettevõtte arhitektuuri ja finantsandmete olulisuse üle, käsitleme ja mängime läbi erinevaid äri- ja finantsstsenaariume ja näitame, kuidas ERP süsteem neid lahendab.
Probleemid, millele lahendust otsime:
Tule ja saa teada, miks on oluline omada reaalajas äritegevuse andmeid ja terviklikku lahendust.
Ettevõtte arhitektuuri roll seisneb äritegevuse erinevate osade mõistmisest. ERP tehnoloogia aitab kaasa ettevõtete efektiivsuse suurendamisele ning administratiivse halduskoormuse vähendamisele. Süsteemi automatiseeritud funktsioonid ja tööriistad võimaldavad ettevõtetel optimeerida protsesse, korrastada olulisi andmeid, vähendada manuaalset tööd ning vabastada töötajate ressursse, mis loob lisaaega ja motivatsiooni, keskendumaks äri põhitegevusele.
Sihtgrupp: tegevjuht, finantsjuht, arendusjuht, IT juht
Ettevõte: PROCESSA TECHNOLOGIES
Toimumiskoht: Grande 3
Esineja: Liisbet Omer, Processa Technologies tootejuht
Väärtuspakkumine: tutvustame töötoas kiireid võite ettevõtetele, kes kasutavad neid enamlevinud majandustarkvarasid: Directo, Microsoft Dynamics 365, SAF, SAP, Monitor jms.
Öeldakse, et iga töö jaoks olgu õige tööriist. Miskipärast aga asutakse tihti majandustarkvarasse looma selliseid (äri)loogikaid, mida pole mõistlik sinna viia.
Töötoas räägime äriprotsesside digitaliseerimisest ning kuidas on kõige mõistlikum protsesse (müük, ost, HR, backoffice) digitaliseerida nii, et majandustarkvara (ERP) jääks seejuures võimalikult standardseks.
Sihtgrupp: Tegev-, finants-, IT- ja arendusjuhid – kõik, kes tegelevad ettevõtete ERP süsteemide ja protsesside/muudatuste juurutamisega.
Töötuba 5
Ettevõte: TELEMA
Toimumiskoht: Grande 2
Esinejad: Hele Hammer, PhD. EBS finantsjuhtimise õppejõud, Telema juhataja, Ayrton Grossmann, Telema eFlow tootejuht
Väärtuspakkumine: Töötoas osaleja saab nö teekaardi ja praktilise tööriistakasti, millega ettevõtte ostuarvete menetlus järgmisele tasemele viia. Lisaks anname ülevaate valdkonna parimast praktikast maailmas ja Eestis ning leiame vastused küsimustele.
Räägime töötoas sellest, kuidas maailma eesrindlikud ettevõtted kasutavad finantsjuhtimises ja raamatupidamises digitarkust. Teeme ülevaate parimatest digipraktikatest, mida ka Eesti ettevõtetel tasub kasutusse võtta. Töötoas saad võrrelda oma ettevõtte arvete menetluse küpsustaset teistega ning saad teadmised, kuidas teha automatiseerimises järgmised sammud.
Sihtgrupp: Kõik edumeelsed juhid, kes on kindlad, et rutiinne ja aega raiskav käsitöö tuleb automatiseerimisega viia miinimumini. Näiteks raamatupidamises on selliseid töid keskmisest rohkem. Ostuarvete menetlusega puutuvad igas ettevõttes kokku enamus juhtidest: ostujuhist kuni IT juhini ning finantsjuhist tippjuhini välja. Töötuba on suunatud seega juhtidele, kes vajavad praktilisi ideid ja tööriistu ostuarvete menetluse automatiseerimiseks.
Töötuba 6
Ettevõte: RIIGI INFOSÜSTEEMI AMET
Toimumiskoht: Grande 1
Esineja: Kaisa Vooremäe, Riigi Infosüsteemi Ameti küberturvalisuse keskuse analüütik
Millised on sinu ettevõtte küberriskid ja kuidas neid targalt kontrolli all hoida?
Väärtuspakkumine: Töötoas tutvustame eluliste näidetega kriitilisi küberohtusid ning vaatame, kes ja miks on ettevõttes kõige enam küberpättide tule all. Saad teada, kuidas oma ettevõttes küberriske tuvastada ja kuidas oma äri kaitsta küberohtude eest. Leiame vastused ka kõikidele küsimustele.
Riigi Infosüsteemi Amet (RIA) on riiklik kompetentsikeskus, kes kujundab ja kindlustab Eesti infoühiskonna alustalasid: arendame ja haldame e-riigi keskseid taristuteenuseid ning tagame riigi küberturvalisuse.
Sihtgrupp: Ettevõtete juhid ja teised võtmetöötajad
Töötuba 7
Ettevõte: REGISTRITE JA iNFOSÜSTEEMIDE KESKUS (RIK)
Toimumiskoht: Grande 3
Esineja: Tambet Artma, Registrite ja Infosüsteemide Keskuse (RIK) äriregistri tiimi juht
Digitarkus peitub andmetes ja nende taaskasutamises
Väärtuspakkumine: osaleja saab Äriregistri näitel selgust avaliku sektori avaandmetest ja API tulevikuteenustest. RIK tutvustab ja näitab lahendusi, mida nad on juba ehitanud avaandmete peale. Töötoas tõstatab RIK muu hulgas ka arutelu, mida riik saab ettevõtja heaks veel teha, et olla digitarkade väljakutsete ja tulevikku vaatavate ülesannete kõrguse.
Töötuba 8
Ettevõte: KPMG
Toimumiskoht: Grande 2
Esineja: Tarmo Toiger, KPMG partner ja tehnoloogiavaldkonna juht
Väärtuspakkumine: töötoas osaleja saab kaasa teadmise ja arusaama, kuidas prioritiseerida ja lahendada digitaliseerimisprojekte nii, et sellest võidaksid esmajärgus sinu klient ja sina ise.
Sõna “digitaliseerimine” kasutamisega oleme mõistagi harjunud, sest peame Eestit digiriigiks. Märkame seda nii igapäevaelus kui ka ettevõtluses, kus digitaliseerimisest räägitakse kui innovatiivsest ja tulevikku vaatavast mõtteviisist.
Selles töötoas räägitakse viiest praktilisest kogemusest ühe ettevõtte näitel, kus digitaliseerimise ainus eesmärk on olnud kulude kokkuhoid. Kauged ja pikad innovatsioonilaenguid täis visioonidokumendid asenduvad üsna kiiresti reaalse kliendi tagasiside või ettevõtte murekoormaga. Just see on tegelik põhjus, miks ettevõtluses alustatakse digitaliseerimisega.
Sihtgrupp: tegevjuht, arendusjuht, finantsjuht, pearaamatupidaja
Ettevõte: COSTPOCKET
Toimumiskoht: Grande 1
Esinejad:
Tauri Helimets, CostPocket klienditoe juht; Virge Ratassepp, Raamatupidamisbüroo
V.Finantser OÜ juht
Väärtuspakkumine: CostPocketiga digiteerid arved ja tšekid loetud sekunditega ja kogu info jõuab sama kiirelt raamatupidamistarkvarasse. Töötoas näitame samm-sammult ette, kuidas nii arved kui tšekid kokku koguda, ilma et peaksid neid alati eraldi kliendilt küsima.
Näitame ette nii dokumentide pildistamise äpiga, arvete digiteerimise meiliga ja aruannete (sõidupäevik, kulu- ja lähetusaruanne) koostamise. Samuti tutvustame uue teenusena kinnitusringi, kus ettevõtte juht või osakonna juht saab kuludel silma peal hoida. Lisaks anname sulle ideid, kuidas kogu protsess nii raamatupidaja kui kliendi jaoks lihtsaks teha!
Automatiseeritud kuludokumentide haldamist kasutades ei kogune raamatupidajale suur hulk tööd 20. kuupäeva paiku, vaid dokumendid jõuavad kohale jooksvalt. Tulemuseks on lihtne töövoog koos rohke ajalise ja rahalise säästuga!
Sihtgrupp: tegevjuht, arendusjuht, finantsjuht, pearaamatupidaja
1OFFICE GROUP OÜ | GRUPI OPERATIIVJUHT | AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL | KONTROLLER |
AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL | AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL | ||
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ | JUHATUSE LIIGE | ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ | MAKSUNÕUSTAJA |
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ | AKTIVA FINANCE GROUP OÜ | CIO, CTO | |
AKTIVA FINANCE GROUP OÜ | MÜÜGIJUHT | AKTIVA FINANCE GROUP OÜ | |
BDO EESTI AS | JUHTIV PARTNER, JUHATUSE ESIMEES JA TEGEVJUHT | BDO EESTI AS | RAAMATUPIDAJA |
COOP PANK AS | ARENDUSJUHT | COSTPOCKET OÜ | |
EATB4 MTÜ | JUHATUSE LIIGE | EESTI MEREMUUSEUM SA | |
ELERING AS | CFO | ELMEK ACCOUNTING OÜ | RAAMATUPIDAJA |
ESTONIAN BUSINESS SCHOOL SA | EBS FINANTSJUHTIMISE ÕPPEJÕUD, TELEMA JUHATAJA | ETTEVÕTLUSE JA INNOVATSIOONI SA | |
FLOWIT ESTONIA OÜ | ASUTAJA, OMANIK JA JUHT | GRANT THORNTON BALTIC OÜ | RAAMATUPIDAMISE OSAKONNA JUHT |
GROW FINANCE OÜ | CEO | HARIDUSE EDENDAMISE SA | FINANTSJUHT |
HARIDUSE EDENDAMISE SA | HARIDUSE EDENDAMISE SA | ||
IITEN LAHENDUSED OÜ | JUHATUSE LIIGE | IITEN LAHENDUSED OÜ | PROJEKTIJUHT |
INFOVARA OÜ | JUHATUSE LIIGE | INFOVARA OÜ | |
KAITSEMINISTEERIUM | KESKKONNAAGENTUUR | ANDMEHALDUSE JA SEIRE FUNKTSIOONIJUHT | |
KINEMA OÜ | KLAAR.ME SERVICES ME | JUHATUSE LIIGE | |
KLAAR.ME SERVICES ME | KLAAR.ME SERVICES ME | ||
KOHILA VINEER OÜ | JUHATUSE LIIGE | KPMG BALTICS OÜ | KPMG PARTNER, TEHNOLOOGIAVALDKONNA JUHT |
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS | ARENDUSJUHT | MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS | FINANTSKONTROLLER |
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS | KVALITEEDIJUHT | MERIT TARKVARA AS | ARENDUSJUHT |
MERIT TARKVARA AS | MERIT AKTIVA ARENDUSJUHT | MERIT TARKVARA AS | VANEMKONSULTANT |
MERIT TARKVARA AS | METROSERT AS | IT JUHT | |
METROSERT AS | JUHATUSE LIIGE | METROSERT AS | |
OLEREX TERMINAL AS | ONNINEN AS | ||
OREGANO MEDIA OÜ | PROCESSA TECHNOLOGIES OÜ | JUHATUSE LIIGE | |
PROCESSA TECHNOLOGIES OÜ | TOOTEJUHT/PROJEKTIJUHT | PROTEX BALTI AS | FINANTSJUHT |
PUUKESKUS AS | RAAMATUPIDAJA | PÄRNU HAIGLA SA | FINANTSJUHT |
PÕLLUMAJANDUS- JA TOIDUAMET | NÕUNIK (ANDME- NING INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜS JA ARENDUSTEGEVUSED) | RAUMEDIC ESTONIA AS | |
REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA | ÄRIREGISTRI TALITUSE JUHATAJA | REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA | |
RIIGI INFOSÜSTEEMI AMET | KÜBERTURVALISUSE KESKUSE ANALÜÜTIK | RITICO OÜ | PEARAAMATUPIDAJA |
RITICO OÜ | TEGEVJUHT | RUNIKON RETAIL OÜ | IT JUHT |
RUNIKON RETAIL OÜ | SWECON AS | MÜÜGIDIREKTOR | |
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ | TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ | ||
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ | TARTU ÜLIKOOL | ARENDUSJUHT | |
TARTU ÜLIKOOL | IT SÜSTEEMIDE HALDUS | TELEMA AS | PRODUCT MANAGER |
TERVISEAMET | TERVISEAMET | ||
THERMORY AS | IT OSAKOND, CIO | UKU VIAM OÜ | |
UKU VIAM OÜ | UKU VIAM OÜ | ||
UNIFIEDPOST AS | UNIFIEDPOST AS | ||
V.FINANTSER OÜ | OMANIK / OSANIK | VEERA OÜ | JUHATUSE LIIGE |
VEERA OÜ | JUHATUSE LIIGE | VESTA TERMINAL TALLINN OÜ | JUHATUSE LIIGE |
W.EG. EESTI OÜ | E-COMMERCE PROJECT MANAGER | WOLF GROUP OÜ | IT JUHT |
WOLF GROUP OÜ | WOLF GROUP OÜ | ||
ÄRIPÄEV AS | ARENDUSDIREKTOR | ÄRIPÄEV AS | INFOPANGA ÄRIKLIENDIHALDUR |
ÄRIPÄEV AS | KONKURENTSIRAPORTITE PROJEKTIJUHT | ÄRIPÄEV AS | KOOSTÖÖPARTNERITE KOORDINAATOR-ASSISTENT |
ÄRIPÄEV AS | RAAMATUPIDAJATE TOOTEPORTFELLI JUHT | ÄRIPÄEV AS | TEABEKESKUSE PROJEKTIJUHT |
ÄRIPÄEV AS | TOIMETAJA-PROJEKTIJUHT | ÄRIPÄEV AS | |
ÄRIPÄEV AS |
1OFFICE GROUP OÜ
GRUPI OPERATIIVJUHT
AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL
KONTROLLER
AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL
AB LIETUVOS DRAUDIMAS EESTI FILIAAL
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ
JUHATUSE LIIGE
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ
MAKSUNÕUSTAJA
ACCOGLOBE (ACCOSUITE) OÜ
AKTIVA FINANCE GROUP OÜ
CIO, CTO
AKTIVA FINANCE GROUP OÜ
MÜÜGIJUHT
AKTIVA FINANCE GROUP OÜ
BDO EESTI AS
JUHTIV PARTNER, JUHATUSE ESIMEES JA TEGEVJUHT
BDO EESTI AS
RAAMATUPIDAJA
COOP PANK AS
ARENDUSJUHT
COSTPOCKET OÜ
EATB4 MTÜ
JUHATUSE LIIGE
EESTI MEREMUUSEUM SA
ELERING AS
CFO
ELMEK ACCOUNTING OÜ
RAAMATUPIDAJA
ESTONIAN BUSINESS SCHOOL SA
EBS FINANTSJUHTIMISE ÕPPEJÕUD, TELEMA JUHATAJA
ETTEVÕTLUSE JA INNOVATSIOONI SA
FLOWIT ESTONIA OÜ
ASUTAJA, OMANIK JA JUHT
GRANT THORNTON BALTIC OÜ
RAAMATUPIDAMISE OSAKONNA JUHT
GROW FINANCE OÜ
CEO
HARIDUSE EDENDAMISE SA
FINANTSJUHT
HARIDUSE EDENDAMISE SA
HARIDUSE EDENDAMISE SA
IITEN LAHENDUSED OÜ
JUHATUSE LIIGE
IITEN LAHENDUSED OÜ
PROJEKTIJUHT
INFOVARA OÜ
JUHATUSE LIIGE
INFOVARA OÜ
KAITSEMINISTEERIUM
KESKKONNAAGENTUUR
ANDMEHALDUSE JA SEIRE FUNKTSIOONIJUHT
KINEMA OÜ
KLAAR.ME SERVICES ME
JUHATUSE LIIGE
KLAAR.ME SERVICES ME
KLAAR.ME SERVICES ME
KOHILA VINEER OÜ
JUHATUSE LIIGE
KPMG BALTICS OÜ
KPMG PARTNER, TEHNOLOOGIAVALDKONNA JUHT
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS
ARENDUSJUHT
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS
FINANTSKONTROLLER
MEDICUM TERVISHOIUTEENUSED AS
KVALITEEDIJUHT
MERIT TARKVARA AS
ARENDUSJUHT
MERIT TARKVARA AS
MERIT AKTIVA ARENDUSJUHT
MERIT TARKVARA AS
VANEMKONSULTANT
MERIT TARKVARA AS
METROSERT AS
IT JUHT
METROSERT AS
JUHATUSE LIIGE
METROSERT AS
OLEREX TERMINAL AS
ONNINEN AS
OREGANO MEDIA OÜ
PROCESSA TECHNOLOGIES OÜ
JUHATUSE LIIGE
PROCESSA TECHNOLOGIES OÜ
TOOTEJUHT/PROJEKTIJUHT
PROTEX BALTI AS
FINANTSJUHT
PUUKESKUS AS
RAAMATUPIDAJA
PÄRNU HAIGLA SA
FINANTSJUHT
PÕLLUMAJANDUS- JA TOIDUAMET
NÕUNIK (ANDME- NING INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜS JA ARENDUSTEGEVUSED)
RAUMEDIC ESTONIA AS
REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA
ÄRIREGISTRI TALITUSE JUHATAJA
REGISTRITE JA INFOSÜSTEEMIDE KESKUS SA
RIIGI INFOSÜSTEEMI AMET
KÜBERTURVALISUSE KESKUSE ANALÜÜTIK
RITICO OÜ
PEARAAMATUPIDAJA
RITICO OÜ
TEGEVJUHT
RUNIKON RETAIL OÜ
IT JUHT
RUNIKON RETAIL OÜ
SWECON AS
MÜÜGIDIREKTOR
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ
TARTU RAKENDUSLIK KOLLEDŽ
TARTU ÜLIKOOL
ARENDUSJUHT
TARTU ÜLIKOOL
IT SÜSTEEMIDE HALDUS
TELEMA AS
PRODUCT MANAGER
TERVISEAMET
TERVISEAMET
THERMORY AS
IT OSAKOND, CIO
UKU VIAM OÜ
UKU VIAM OÜ
UKU VIAM OÜ
UNIFIEDPOST AS
UNIFIEDPOST AS
V.FINANTSER OÜ
OMANIK / OSANIK
VEERA OÜ
JUHATUSE LIIGE
VEERA OÜ
JUHATUSE LIIGE
VESTA TERMINAL TALLINN OÜ
JUHATUSE LIIGE
W.EG. EESTI OÜ
E-COMMERCE PROJECT MANAGER
WOLF GROUP OÜ
IT JUHT
WOLF GROUP OÜ
WOLF GROUP OÜ
ÄRIPÄEV AS
ARENDUSDIREKTOR
ÄRIPÄEV AS
INFOPANGA ÄRIKLIENDIHALDUR
ÄRIPÄEV AS
KONKURENTSIRAPORTITE PROJEKTIJUHT
ÄRIPÄEV AS
KOOSTÖÖPARTNERITE KOORDINAATOR-ASSISTENT
ÄRIPÄEV AS
RAAMATUPIDAJATE TOOTEPORTFELLI JUHT
ÄRIPÄEV AS
TEABEKESKUSE PROJEKTIJUHT
ÄRIPÄEV AS
TOIMETAJA-PROJEKTIJUHT
ÄRIPÄEV AS
ÄRIPÄEV AS
Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Veebikonverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Reklaam
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtteil palume võtta ühendust konverentsi reklaamimüügi osakonnaga telefonil 667 0105 või meiliaadressi [email protected] kaudu.