BEST INTERNET 2023
24 praktilist nõuannet digiturundajale aastaks 2024
- 15.09.2023
- Apollo Mustamäe kino
Best Internet on inspireeriv ja praktiline konverents digiturundajale. Seekord astuvad üles esinejad Taanist, Rootsist, Leedust, Saksamaalt ja Eestist.
Võtame teemaks uusimad arengud olulistel teemadel – AI, Google, Facebook, Instagram, GDPR, loovus, bränding, müük, sisuloome, jt
Kõik esinejad on saanud ülesande võtta oma esitlustest välja kõige olulisemad õppetunnid ja vormistada need konkreetseteks soovitusteks Eesti digiturundajale.
Kõik osalejad lähevad konverentsilt koju 24 väga konkreetse ja lihtsasti ellu rakendatava soovitusega, kuidas oma tööd parandada. Kui sa kasvõi ühe neist soovitusest ellu viid, oled juba võidus!
Ja loomulikult jätkame ka Eesti Digitegu konkursiga, mis toob teie ette Eesti parimad digiturunduse tööd viimasest aastast.
Konverentsile on oodatud: turundusjuhid, digiturundusjuhid, sotsiaalmeediajuhid, brändijuhid, kommunikatsioonijuhid.
Registreerimine ja hommikukohv
Kuidas digiturundaja töös AI-st maksimum võtta?
Kati ja Teet on tegelenud elus paljude huvitavate asjadega - ja seda alati suure kirega. Hetkel on nende kireks tehisaru - nad on ChatGPT-d ja teisi rakendusi põhjalikult uurinud, eksperimenteerinud, oma teadmisi paljudega ja jaganud ja saanud vastu palju ideid ja soovitusi. Nüüd jagavad nad oma teadmisi ja sinuga. Ettekanne on verivärske, sisaldab kõige uusimaid AI arenguid.
Suurepärased digiturunduse tööriistad, millest sa (ilmselt) veel kuulnud ei ole
Priit on Eesti üks kõige pikaajalisema kogemusega digiturundajaid. Ta on oma pika karjääri jooksul uurinud ja katsetanud sadu digiturunduse tööriistu. Palusime tal spetsiaalselt Best Interneti jaoks panna kokku valik hetke kõige parematest (Priidu enda arvates) digiturunduse tööriistadest.
Olulised seadused, mis hetkel digiturundaja tööd kõige rohkem mõjutavad. Nõuanded digiturundajatele
Digiturundus on üha rohkem regulatsioonide kütkes - eriti hoolikalt kaitstakse kasutajate privaatsust. Tihti reageerime uute seaduste tulekuga üle ja kardame hiiglaslikke trahve. Palusime kogenud juristil spetsiaalselt digiturundajate jaoks teha ülevaate sellest, kuidas kehtivaid digiturundust puudutavaid seadusi mõistlikult täita.
Kuidas jälgida klienditeekonda küpsiste- järgsel ajastul?
Suured platvormid (Apple, Meta, Google, jt) soovivad üha rohkem, et reklaamijad püsiksid ainult nende ökosüsteemis ja on teinud küpsiste põhise klienditeekonna jälgimise keeruliseks. Angelo annab hea ülevaate selle kohta, kuidas uutes oludes siiski kliendi kohta andmeid koguda ja klienditeekonda jälgida.
Lõunapaus
Digiturundus ja loovus. Soovitused Eesti turundajatele Näiteid Taani ahinnatud digiturunduse töödest
Rune kabineti sein on trofeedega kaetud - ta on võitnud hulgaliselt Cannesi Lõvisid ja Taani Internetiauhindu. Palusime tal rääkida sellest, kuidas loovust ja tehnoloogiat ühendada ja kuidas loojaid ja tehnolooge koostööd tegema panna. Rune näitab enda tehtud parimaid töid ja räägib lugusid, kuidas need sünnivad, kuidas panna kliente riskantseid ideid ära ostma ja mida tema kliendid sellest kõigest võitnud on.
Kuidas ühendada müüki ja brändingut Instagramis ja Facebookis Praktilised nõuanded
On ekslik arvata, et brändireklaam ja promotsioon on täiesti erinevad tegevused. Hästi tehtud müügireklaamid ehitavad ka brändi - ja brändireklaame saab müügipakkumistega siduda. Kuidas FBs ja IGs seda hästi teha? Simon toob näiteid ja annab nõu.
Teema kinnitamisel
esineja kinnitamisel
Kohvipaus
Head ideed, kuidas sisuturundust Facebooki ja Google’i reklaamide abil võimendada.
Sisu loomine on alles pool võitu - see on vaja kuidagi ka sihtrühmani viia. Arnas jagab häid nippe selle kohta, kuidas sisu Facebooki ja Google’is võimendada, et see just õige lugeja/vaatajani jõuaks.
Kuidas Google Analytics 4-st maksimum võtta?
Google Baltikumi peakorterist Vilniusest lubati leida meile hea esineja, kes jagab häid soovitusi selle kohta, kuidas GA4-st maksimum võtta.
Digitegu konkursi finalistide esitlused
Traditsiooniline Digitegu konkurss jätkub! Näete Eesti viimase aasta parimate digiturunduse tööde esitlusi ja saate ka ise parimatelt nõu küsida.
haara pilet kohe:
Soodushind 299€ (358.8€ km-ga) kuni 21.06.2023
Täishind 449€ (538.80€ km-ga)
Osalemise tingimused
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.