Aasta Turundustegu Grand Prix auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. Kõik kuus valituks osutunud tööd tulevad esitlusele 29. märtsil Passwordi konverentsi laval ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundustegu 2022 GRAND PRIX’ võitja.
Konkursist saavad osa võtta Eestis registreeritud ettevõtted.
KONKURSIL OSALEMISE TINGIMUSED JA HINDAMISKRITEERIUMID
Hinnatavate turundustegevuste periood: kõik või osa turundustegevusi peab jääma perioodi 01.01.2022 – 31.12.2022
Tööde esitamise tähtaeg: 10.03.2023
Osalustasu: 549 eurot (km-ga 658,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 29.-30. märtsil 2023 Passwordi konverentsile Kultuurikatlas.