Aasta Turundustegu Grand Prix auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori kategooria võitja. Kõik kuus valituks osutunud tööd tulevad esitlusele 29. märtsil Passwordi konverentsi laval ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundustegu 2022 GRAND PRIX’ võitja.

Konkursist saavad osa võtta Eestis registreeritud ettevõtted.

KONKURSIL OSALEMISE TINGIMUSED JA HINDAMISKRITEERIUMID

Hinnatavate turundustegevuste periood: kõik või osa turundustegevusi peab jääma perioodi 01.01.2022 – 31.12.2022

Tööde esitamise tähtaeg: 10.03.2023

Osalustasu: 549 eurot (km-ga 658,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 29.-30. märtsil 2023 Passwordi konverentsile Kultuurikatlas.

Lisainfo: Laura Reiter,  telefon 5561 9490,  [email protected]

ŽÜRII ANNAB HINDEID JÄRGMISE MUDELI ALUSEL:

25% LOOVSTRATEEGIA

Loovidee originaalsus ja teostuse kvaliteet

25% INNOVAATILISUS

Kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?

50% TULEMUSED

Tulemused vs eesmärgid ROI (return on investment ehk investeeringu tasuvus)

AASTA TURUNDUSTEGU 2022 ANKEET

Lisainfo: Laura Reiter,  telefon 5561 9490,  [email protected]