Vitaly Friedman

Vitaly Friedman

Smashing Magazine asutaja

09:40 - 11:00

KEYNOTE: E-kaubanduse kasutajakogemuse soovitused

Vitaly Friedman võtab lahti e-poe kliendi teekonna ning analüüsib igat etappi ning jagab osalejatele soovitusi, kuidas seda paremaks muuta. Varasemalt on Vitaly meie konverentsidel esinenud ka videosilla kaudu ning saanud suurepärase tagasiside. Seekord on ta isiklikult kohal!

16:00 - 16:45

KEYNOTE: E-kaubanduse psühholoogia

Kuidas ja miks kasutajad käituvad nii nagu nad käituvad; - Kano mudel: kuidas aru saada, mida inimesed oste tehes mõtlevad ja milline on nende motivatsioon

Kutsu agent appi!

Millise teenuse osaga saame aidata?
Kuidas Sinuga ühendust saada?
Soovid oma ideed täpsustada?