Sara Hansson

Sara Hansson

Globaalne sotsiaalmeedia juht, Oatly (SWE)

Sara on väärtustele orienteeritud loovstrateeg, kellel on üle 14 aasta kogemust bränditurunduse valdkonnas. Viimased 9 aastat olen veetnud Oatlys, kus ta on üks vähestest inimestest, kes sai 2014. aastal ülesande rääkida loo väärtustele orienteeritud ettevõttest, mille missiooniks on toiduainetööstuse muutmine. Oli kaasatud brändi tooni, keele  ja visuaalide  kujundamisse, mida me täna Oatlys kasutatakse.

11:00 - 11:30

Oatly: bränd, mida paljud kadestavad ja kopeerivad

Oatly on Rootsi toiduainetefirma, mis toodab vegan alternatiive piimatoodetele. Oatly müüb tooteid kogu maailmas, USAst Hiinani. Oatly on tuntud väga julge ja tihti vastuoluliste reklaamisõnumite pärast - näiteks slogan “Milk, but made for humans” keelati Rootsis kohtu poolt ära, kuid Suurbritannias kasutati seda aktiivselt. Oatly on täna üks tugevamaid Rootsi brände.

Aitäh, et esitasid oma töö

Kutsu agent appi!

Millise teenuse osaga saame aidata?
Kuidas Sinuga ühendust saada?
Soovid oma ideed täpsustada?