
Paul Valliveere
Uncle Paul Shoes omanik ja juht
Paul Valliveere on endine sportlane ja ettevõtja. Sportlaskarjäär (1977-1989) õpetas Paulile palju eluks vajalikku: töötegemise oskust ja vajadust, eesmärkide seadmist, püsivust ja meeskonnatöö olulisust. Aastatel 1993-2019 tegeles Paul tuntud brändi New Balance´i toodete maaletoomisega Baltikumis. See periood viis Pauli ärielus edasi ja õpetas, kuidas uut brändi uuel turul üles ehitada. Paul mäletab eredalt, et disainis koos oma Soome sõpradega New Balance´ile isegi jalatsimudeleid ja ühekoos toodi turule ka uudne maastikujooksu jalats. Aeg möödus ja mõte liikus oma brändi loomisele. Pikalt mõtteis mõlkunud plaan realiseerus 2012. aastal, mil sündiski jalatsibränd Uncle Paul. Pauli sõnul oli kingapoodides toona levinud must ja pruun värv ning ta nägi, et pakkuda võiks ka midagi lõbusamat. Enda kohta ütleb Paul, et ta pole kunagi õppinud disaini, kuid huvi kingade ja jalanõude vastu on tal alati olnud suur. Just jalanõude meisterdamine on tema jaoks nii hobi kui töö. Pauli eesmärk on igal hooajal olla eelmisest veelgi parem ja luua innovatsiooni. "Töö peab pakkuma rõõmu ja rahuldust ning tooma leiva lauale," märgib ettevõtja.
Hiinas tootva väikeettevõtte lugu: kuidas Hiina riskiga plaanides arvestada?
Uncle Paul Shoes on väikeettevõte, mis toodab oma tooted Hiinas. Aga milline on Eesti väikeettevõtte koostöö Hiina partneriga ja kuidas toimib tarneahel? Mis on viimastel aastatel muutunud ja muudetud ning mis ümbekorraldused terendavad (lähi)tulvikus? Kuidas on ettevõte Hiina riski oma plaanidesse kirjutanud? Millised on Hiinaga seotud finantsriskid?