Charlie De Grussa

Charlie De Grussa

Brändi ja loovdisaini direktor ettevõttes Wise

Charlie on Wise'i brändi ja loovdisaini direktor, juhtides loovust Wise'i turundusmaterjalides ning Wise'i uue brändi identiteedi väljatöötamist.
Enne Wise'i keskendus Charlie brändiidentiteetide loomisele, arendamisele ja rakendamisele, töötades Londoni juhtivates stuudiotes klientidega nagu Nike, UEFA, Samsung, Meta, Southbank Centre, Tate ja Rahvusvaheline Paraolümpia Komitee.

14:00 - 14:30

Wise’i brändiuuenduse õppetunnid

Oma ettekandes analüüsib Charlie De Grussa Wise’i brändiuuenduse tervet protsessi, alates ettevalmistusest ja planeerimisest kuni globaalse tiimitöö, materjalide loomise ning ülemaailmse lansseerimiseni kõigis toote- ja turunduskanalites. Ta teeb kokkuvõtteid, räägib õppetundidest, tulemustest ning mida nüüd tagasi vaadates oleks Wise teisiti teinud.

Aitäh, et esitasid oma töö

Kutsu agent appi!

Millise teenuse osaga saame aidata?
Kuidas Sinuga ühendust saada?
Soovid oma ideed täpsustada?